Ik heb deze verstuurd naar mijn moeder: Bedankt voor uw aanmelding, u stort nu dagelijks 1,30 naar diverse goede doelen. Betaling via sms. En deze naar mijn broer: Bedankt voor het aanmelden voor onze sms-service Kama Sutra! Vanaf nu krijgt u dagelijks een berichtje met één van de vele sexstandjes (110 euroct. p.o.b.). Ik heb al helemaal voorpret, zonder dat ik weet hoe ze gereageerd hebben. Je hebt ook nog de foplijn, misschien dat ik die ook nog laat bellen naar iemand. Volgens mij kun je dan meeluisteren hoe de persoon erop reageert.
Ik druk op verstuur maar hij doet niks.:x Herstel, het is gelukt er zat nog een pop-up achter die ik niet gezien had. Ik heb deze namens KPN naar manlief gestuurd: Uw netwerk heeft een nieuw tarief ingesteld. Uw tarief word bepaald door de lengte van uw geslachtsdeel, hoe korter hoe goedkoper. U belt vanaf nu gratis! O en hij zit in cursus dus dat is helemaal lachen.
Krijg jij daar ook een errormelding? Dat had ik dus ook al. Ik heb het bij een andere site gedaan, even gekopieerd en geplakt. NepSMS.net Fake SMS en Anoniem SMS versturen EDIT: zie net je berichtje erachter dat het wel gelukt is. Leuk! Ben benieuwd!
Heb deze naar mijn man verzonden; U bent succesvol aangemeld voor SMS chat. (euro 0,60 per sms, max 10 per dag)
Goede tip l4ever! Ik heb mijn mannetje de volgende sms gestuurd: Betaal uw factuur binnen 24 uur anders zal u geen gebruik meer kunnen maken van de diensten van T-mobile. Openstaand bedrag: E547,67 Mvg T-mobile Zo maar even bellen hoe het met hem gaat hihi. Slecht mens dat ik er ben
Zeggen dat je gebeld bent door Sam Bal, of hij even terug wil bellen, en dan het nummer van de Chinees erbij.. 'Ik ben op zoek naar Sam Bal..'
bij mijn man op school: hadden ze vorig jaar ook die grap gehad over die wc rollen zelf meebrengen door bezuinigingen. Dit jaar wilde ze de verkeerssituatie rondom de school verbeteren. Ouders zetten hun auto midden op straat en halen hun kinderen eruit. Dit is redelijk gevaarlijk. Nu konden ouders een strippenkaart kopen a 18,50 en staat er elke ochtend een leraar die een stempel op de strippenkaart afstempelt. Om zo meer mensen op de fietst te krijgen. De kaarten konden vanaf a.s. vrijdag besteld worden.. Hahaha heeeeeel veeel ouders kwaad en vonden het belachelijk tot dat ze door hadden dat die a.s. vrijdag dus 1 april was.. Hier wil ik eigenlijk nog een leuke grap uithalen met manlief maar ben echt inspiratieloos... Die van de deukje in de auto vond ik erg leuk maar zijn werk is beetje ver weg
Moet het een leuk grap zijn? Anders weet ik er nog wel een. Alleen is niet zo grappig. Nog feli met je prijs trouwens.
haha vertel maar ik heb nog zo 3 uur om iets te verzinnen dan is die thuis Dankje Ga hem vanavond bestellen mijn dekentje
Als je zwanger bent van een tweeling willen ze nog wel eens te vroeg komen. Denk dat je de rest zelf wel kan invullen. Hoe snel zou hij thuis zijn?
hahaha tja is niet zo best voor zijn veiligheid. Want dan gaat die echt met 200 over de snelweg terug rijden... Dus doen we maar niet
op zowel de heren als damestoilet heb ik een a4-tje geplakt met daarop netjes geprint vermeld tijdelijk buiten gebruik u kunt gebruik maken van het toilet op de 3e etage excuses voor het ongemak. beide deuren op slot gedraaid met een 2 eurocentmuntje... heb nu al diverse mensen naar boven zien gaan.....of naar de toilet helemaal aan de andere kant van de gang.... terwijl we dus niet eens een 3e etage hebben...hahahhahaha heb ook van diverse collega's de muizen verwisseld.... "vreemd mijn muis doet het niet? snoertje zit wel in de computer? (maar dat is dus het snoertje van de muis van de collega) dit heb ik ook gedaan met een aantal toetsenborden.. Leuke dag dit....ik hou wel van een geintje...hihihi....
Deze heb ik net ook ff uit gehaald en binnen 5 minuten werd die al gebeld, en uiteraard ging een minuut later hier de telefoon haha hij vroeg of ik een advertentie had geplaatst of dat een vriend van ons dat had gedaan, ik kon me lach niet in houden dus hij wist het dan ook direct hahaha. Straks ff de auto van een goede vriend van ons te koop zetten ..
Whahaha! Ik zou het echt in m'n broek doen als ik mensen al zuchtend op weg zag gaan naar de niet bestaande 3e verdieping