1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik wil ook zon smsje versturen maar krijg een error.. :(

Op dit moment ben ik met een vriend wel bezig voor een leuke 1 april grap.. ben benieuwd.

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    hmm manlief is saai :p Ik had hem een sms gestuurd dat we een dikke rekening hadden van Nuon. Hij reageerde zo van ja een baby kost toch wel meer dan we dachten he! Pff niet eens boos of verbijsterd ofzo. Niet leuk :( :p

3. Within

Within Niet meer actief

Dan gooi je er achteraan "Klopt, maar die wietplantage van de buren ook"

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zit me nu ineens heel helder te bedenken... hoe kunnen mensen naar boven lopen als er niet eens een 3e etage bestaat? :( :D

5. Bedankt voor het aanmelden voor onze sms-service Kama Sutra! Vanaf nu krijgt u dagelijks een berichtje met één van de vele sexstandjes (110 euroct. p.o.b.).

deze heb ik net naar mijn man gestuurd en kreeg direct een telefoontje.. Ik kreeg een sms en snap er helemaal niks van. Dus ik vragen wat voor sms, leest hij hem voor en ik vraag weer: op wat voor sites heb je gezeten dan. ja, op geen 1..

Dus toen had ik het niet meer en vroeg wat voor dag als het was :D Hij lag dubbel van het lachen en zijn collega ook . Nu heb ik er net 1 naar zijn leidinggevende gestuurd :D :D :D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O geweldig KK!:D
    Niels mailde in zijn pauze net wel, maar niks over een sms of zo.:cool:

Ben benieuwd hoe zijn leidinggevende reageert.:p

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb vanochtend op mijn hyves een positieve zwangerschapstest + In shock! geplaatst.
    Hehehehe. Al ruiken mensen al onraad.

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mijn vent werkt als beveiliger in een hotel, nu had ie een briefje neergelegd met dat er een klant zijn puma's kwijt was en of hij nog even die kamer wilde doorzoeken...en als ie ze niet gevonden had of ie dan even wilde bellen, met nummer van Artis hihihihihi

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    daar trapt geen hond meer in toch!!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    whahahaha die vind ik leuk
    ga ik ook doen:D

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    man wou al op hyves zetten dat de bevalling is begonnen.. maar ik kan t niet over mijn hart verkrijgen hahaha wel of niet doen??

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik belde vanmorgen mijn man op met de mededeling dat ik in bed lag en onze dochter ineens nat was.
    ik zei ik dacht eerst dat ze in bed geplast had maar nee ons waterbed is lek.

mijn man heel kalm o hij zit in een bak geen probleem en dan moeten we morgen maar een ander bed halen

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hihihihi, ben benieuwd waar ze op het werk mee komen.
    Vorig jaar toen ik nog in de frisdranken fabriek werkte hebben we heel wat nieuwelingen voor de gek gehouden (en jawel trappen er ook nog in).
    We moesten daar nauw samenwerken met de technische dienst dus konden we mooie grapjes uithalen als de machine het niet deed.
    Dan zeiden we tegen de nieuweling:"joh, de machine doet wazig, volgens mij is het de vacuümpomp, zou je een emmer vacuüm poeder willen gaan halen bij het magazijn van de TD?"
    Nah, de td'ers zagen het al aankomen en wisten meteen genoeg, zeiden gelijk tegen die knaapjes; "nee hier moet je niet zijn, je moet naar het magazijn achter in de fabriek." en de magazijn medewerkers daar stuurden ze weer naar kantoor, en wij maar in een deuk liggen :D
    Of we stuurden ze op pad voor een potje tisserniet :D

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die fake smsjes doen het neit bij mij:(

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nee als je er met je muis naar toe gaat gaat t venster naar een andere plek:D

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha dat gaat wel erg ver, maar is toch stiekem wel grappig. Ik zie je man ( of iemand anders ) al helemaal hijgend bij jou voor de deur staan :$ :D

17. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    heb de smaak ook al te pakken
    vanochtends eerst mijn vriend gebeld, en gezegd dat meneer de leeuw had gebeld. en dat de hypotheek rond was en dat hem moest terug bellen, en hem het nummer gegeven van de dierentuin, het kwartje viel niet direkt toen hij me terugbelde en dat hij de dierentuin aan de lijn kreeg. toen kon hij er wel om lachen:D

hem vanmiddag een anoniem sms gestuurd dat hij lid is van de kamasutra, nog geen reactie op gekregen. en heb net op hyves een positieve zwangerschapstest neer gezet bij de wiewatwaar
    ben nu nog even 1 aan het bedenken voor vanavond dat wij op bezoek moeten
    krijg de smaak te pakken hihi:D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

De nep zwangerschaptest is een geslaagde grap :p Had in nog geen 10 minuten heel wat verbijsterde reacties. Hahaha.
    En mijn moeder die in shock aan de telefoon had. Het is toch wat, die internettende bejaarden.

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Even over die nepsms, hoe wordt dat geld afgeschreven (1.30 euro)?

Deel Deze Pagina