Hihi, ben benieuwd! Doe normaal niet aan 1 april grappen omdat ik vaak niks weet, maar heb nu ook het smsje van de telefoonkosten op basis van geslachtslengte gestuurd. Leuke ideeen hier! Zag er ook nog eentje op tv vandaag (tenminste dat lijkt mij). Ik weet dat het Jeugdjournaal vaak een grap vertelt, maar bij Schooltv was vanmorgen het nieuws dat kinderen vanaf volgend schooljaar een helm moeten dragen tijdens het speelkwartier om ziekteverzuim na ongelukken te verminderen. @prinses: je belt een nummer en dat gesprek kost 1,30 euro. Daarna kun je je smsje verzenden.
'heb op hyves een berichtje gezet, met een zwangerschapstest en niemand heeft nog door dat eht een 1 april grap is begin me nu alweer schuldig te voelen om te zeggen dat het een 1 april grap is
Zet je morgen toch een nieuw bericht met iets in de trent van "wat was het toch leuk gisteren 1 april, en iedereen trapte erin" Er gaan vast een hoop lichtjes branden.
Nu kan ik ook onze 'grap' vertellen. De leerlingen zijn er vol in gegaan. De leerlingen (MBO) moeten 2 dagen in de week naar school (de rest stage), de tijden zijn van 08.45 uur t/m 16.00 uur. We hebben ze vandaag met een officiele brief medegedeeld dat we door inspectie op de vingers getikt zijn omdat de leerlingen dit jaar te weinig uren op school waren. Nu hebben we besloten om deze achterstand in te lopen door vanaf periode 4, de lessen door te laten gaan tot 16.30 Ze zijn er allemaal ingestonken!! Boos en opstandig dat ze waren joh. Er viel bijna geen les te geven vandaag. Mij wij hebben ongelooflijke lol gehad in de docentenruimte.
Ja die is leuk. Kan ik toch een beetje meedoen. Ha ha, geplaatst met een foto van de test. Ben benieuwd naar de reacties.
Die van die positest ga ik ook doen. Heb wel geen baarmoeder meer. Ben eens benieuwd hoeveel mensen er in trappen
O dat is helemaal, Ik heb ook al veel reacties. Vriendin belde al boos op of ik dit gister ook al wist toen ik bij haar was, Ik ga denk ik maar niet te lang het erop laten staan.
Mijn man: heb jij me een sms gestuurd? Ik: nee hoezo? Hij: moet je kijken deze kreeg ik,ik moest wel erg lachen Ik heb smakelijk meegelachen en niet verteld dat hij van mij kwam.
G-mail heeft wat gedaan 1 APRIL: Nieuwe Gmail reageert op bewegingen (YouTube) | Hoax en chrome De leukste 1 april grappen online | #Twello & Chromercise | NieuweMedia