1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    :D
    Ik niet hahaha!

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Nee ik zag het :);)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha wie zit ook het jeugdjournaal te kijken?

Dit moet toch wel een 1 aprilgrap zijn he, kinderen die een tattoo krijgen. :p

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Grap van google: Als je daar zoekt op "Comic Sans" krijg je ALLES in het lettertype "Comic Sans" te zien!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Manlief heeft zijn baas gefopt.. die was de hele dag weg, en manlief was op de werkplaats, zijn baas woont erboven.

Heeft hij een pop van de brandweer in zijn bed gelegd onder de dekens, op de trap allemaal kledingstukken neergelegd, radio zachtjes aan, in zijn keuken op de tafel een bordje met bestek, broodkruimeltjes op zijn bord en een flesje Optimel ernaast, hihi!

Zijn baas smste hem net; 'g**samme, kreeg bijna een hartverzakking, haha!'

6. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    oooooooooooooowwww jaaa duuhhhh..van die tattoos!!! Ik zat me al helemaal op te winden dat dat zomaar kon hahahahhah!

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

dochter vanmorgen...

mam er zit een krokodil in je plasser! hahaha 1 april hoor mam!

Hahahaha hoe komt ze er bij!!darna ging het gelukkig door op er zit een spin in je haar en er zit een olifant op je knie.
    hihihihi

8. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ik heb ook even gebruik van de sms service gemaakt, namelijk:

Bedankt voor aanmelden voor onze sms-service MASTURBATIE! Vanaf nu krijg je elke dag masturbatietips (110 cpob). Max. 10 bericht p. dag.

Aangezien ik net zwanger ben en mijn ''zin'' op het moment weg is, ga ik zeggen van hallo! ben ik meteen vervangen ofzo:p

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik wil mijn partner ook z'n leuke sms sturen. ben wel huiverig voor dit soort dingen. is het echt 1 malig en veilig :). pis al in me broek bij de gedachten

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben het, je GSM. Ik heb niks bijzonders te melden, ik wilde alleen even uit je broekzak...De geur van je lul is niet te harden! Bedankt voor de frisse lucht.

ik vind deze wel leuk maar is echt een grapje. Die van de sexstandjes, dating of masturbatietips lijkt me meer om iemand voor de gek te houden

11. 1234

1234 Niet meer actief

JA hoor, ik heb dit al eens eerder gedaan en toen ging het ook goed. Het is echt 1 x.

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik had vorig jaar een hele gemene grap:D
    Wij hadden vorig jaar een ivf terugplaatsing.
    En mijn moeder leefde altijd ontzettend mee.
    We hebben die dag bij mijn ouders gegeten en ben een beetje deprie binnen gekomen. Toen vroeg ze wat er was en ik zei: ZE hebben de verkeerde eitjes terug geplaats, Deze zijn niet van ons dus als ik wel zwanger ben is het niet van ons:$. MIjn arme moeder viel bijna van haar stoel en mijn vader haast in shock:):D.En wat nu! je haalt het toch niet weg als je zwanger bent? Toen hebben we maar snel gezegd dat het 1 april was.
    HIj was misschien aan de gemene kant maar die gezichten. Gelukkig kunnen ze er nu om lachen en waren ze niet boos:)

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wel een hele goeie! Ik zou dat niet met een strak gezicht kunnen vertellen! :D

14. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haha grappig allemaal :)
    Ik heb op hyves iedereen wijs gemaakt dat ik een echo had gister en heb toen ik thuis wkam een echo van een tweeling in mn www gezet :p mn moeder oma stiefmoeder belden allemaal helwemaal in paniek is t waar?? ja duh anders zet ik t niet op hyves :p
    \Ik zag net ook een goede in dit topic die haal ik volgend jaar uit met gevaar voor mn eigen leven maar dan zet ik de karper uitrusting van mijn vriend voor 100 euro p MP :p

4 jaar geleden geloofde mijn schoonvader me ook niet , Mijn vriend was naar n kroeg gegaan met de auto .. en is blijven plakken en kon niet terug met het ov dus is hij gewoon met de auto gegaan halver wege heeft hij de auto opzij gezet en is in de berm in slaap gevallen .
    toen moest ik dus mijn schoonvader bellen om te vragen of hij kon gaan kijken
    enige wat hij zei was ja haha grappig 1 april . weltrutsen :(
    de politie geloofde me ook niet :( dus kreeg een waarschuwing van ze .
    zo flauw maar ze zijn wel gaan kijken ;) en hebben m uit de berm gevist kon ik m smiddags ophalen :) ons bed volgegooid met punaises en beschuitkruimels , zout in zn koffie gedaan , suiker op zn ei en hem dhr de leeuw laten bellen over een advertentie op mp :p
    hij vond me niet leuk maar ik hem ook niet haha .

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat lachen!!

oe die karperuitrusting had ik hier niet hoeven doen :$ hij krijgt dan een hartverzakking.

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Geweldig, ik kom niet bij hier.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die vent van mij heeft gewoon niks over het sms-je gezegd.
    Toen ik er naar vroeg kreeg ik wel gelijk te horen van o was ie van jou.
    Hij was er niet van onder de indruk en had echt zoiets van het zal wel.;)

Volgend jaar maar iets beter verzinnen.
    Ik zei wel als je volgend jaar moet werken op 1 april (zondag) dan zet je voor je collegae een schaal met die Oreo koekjes neer.:D

18. Haha, hier heel anders! :D Ik wist niet welke provider hij had, en toen ie gisteravond in de badkamer was heb ik even snel op z'n telefoon gekeken. Daarna heb ik snel het smsje verstuurd, maar hij heeft de hele avond niet meer op zn telefoon gekeken (die lag op de kast, in de oplader)!

Vanmorgen was ik in de badkamer, komt ie ineens naar boven gerend, 'Ah Sam, kijk nou wat ik net krijg! Als ik niet binnen 48 uur betaal blokkeren ze mn nummer! Mn salaris is er nog niet dus nu heb ik over 2 dagen geen telefoon meer! :(:(:(', hij voelde zich er echt kut om :):)

Toen is ie boodschappen gaan doen, heeft ie zn vader gebeld om te vragen of ie GELD MOCHT LENEN :D

Toen ie thuis kwam begon ie er weer over, vraag ik 'm hoe dat nou kon, want met een bedrag van 118 euro zou hij 3 keer zn abonnement niet betaald hebben, maarja, dat wist hij ook niet :p

Toen vroeg ik 'm, 'Schat, welke dag was het gisteren?', zegt ie 'Ehh, vrijdag?', serieus, toen kon ik het niet meer inhouden :D

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha shadixxx dat is precies de reactie die je moet hebben.. geweldig :D

20. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid