Ik heb op mijn 17de een tatoeage op mijn bovenarm laten zetten. Een zwarte langwerpige. Nu is deze niet bepaald moeders mooiste meer en het past ook gewoon niet meer bij mij. Weg laten halen, zie ik (nog) niet zo zitten, dus ik overweeg een cover-up. Ik weet dat de cover groter gaat worden en dat organische vormen in kleur het beste werken. Waar moet ik nog meer rekening mee houden? En hoe kies ik nou een goede tatoeerder hiervoor uit? Tot nu toe heb ik er nog niets mee durven doen, uit angst dat de nieuwe tatoeage ook niet mooi wordt. Edit: oh ja, ik las ook dat een cover up het beste werkt, door bij de nieuwe tattoo, de focus ergens anders op te leggen. Hoe zou dat werken bij mijn tatoeage, aangezien deze bovenin, in het midden van mijn bovenarm zit? Creatieve ideeën iemand?
En hier zit onder de bloem een dolfijntje Dus ja, beide zijn stukken groter geworden haha De laatste is inmiddels uitgebreid met een kolibrie en wordt een halve sleeve
Wauw beide heel erg mooi! Maar euhm... ik vraag me toch af wat dat eerste (dus die zwarte tattoo) moest voorstellen
En dat is de reden dat hij gecoverd is Deze heb ik laten zetten toen ik 17 was, een Keltische zon. Alleen in de loop van de jaren is t meer een zwarte vlek geworden haha
Whow, deze vind ik erg mooi! Ik zie ook niets terug van een dolfijntje. Hoe groot was de dolfijn dan in verhouding tot de cover? Waar heb je deze laten zetten en hoe kwam je tot die keuze?
Ik heb vorig jaar mijn dolfijn laten coveren. De vlinder is qua breedte maar iets breder, maar de oppervlakte is wel groter. Dat moest wel die de vorm van de dolfijn. Ik heb dit laten doen in gouda waar ik al eerder een tattoo had laten zetten.
Ook heel mooi ja! Hoe kwam het ontwerp van de cover tot stand? Waren er beperkte keuzes qua kleur en vorm? Kun je me iemand aanbevelen?
Ik heb vorig jaar een lelijk sterretje laten coveren op mijn onderarm. Het is wel een stuk groter geworden maar dat was omdat ik dit zelf wou. Ik wou de roos graag als enige in kleur maar om het sterretje goed weg te krijgen is de kern van de roos dus een stuk donkerder. Op de 1e foto zie je het sterretje staan (de tekening eromheen had de tattooist gezet )
Mijn tattoo is een cover up. Ik had dikke zwarte letters met de naam van m'n ex (stom stom stom!) Zo ziet m'n cover up er nu uit
Ik had dit ontwerp zelf gevonden op Internet. Ze heeft me wel aangeraden deze kleuren te nemen omdat het dolfijntje ook blauw was. Andere kleuren zouden minder goed coveren. Ik kan je dingo in gouda aanraden. Ik ben daar 2 keer bij kara geweest en dat is me super goed bevallen.