1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hahahaha. Jullie zijn ziek!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben te dom voor 1 april grappen, ik snap de grap er meestal niet van...

( En die van die brief van die bom onder je flat, dat kan dus tegenwoordig echt niet meer he! )

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee idd ach ben een super ster mopjes maken meestal snap ik er net zo veel van als jij niet dus mis net zo als jij de clu

4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    De nieuwe mobiel voor een spotprijs op marktplaats zetten...
    En het telefoonnummer er bij...

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ooit werd snowplanet gebouwd in Spaarnwoude. Al maanden van tevoren had ik "kaartjes" voor de openingsavond,31 maart. skifanaat die ik ben,en brokkenpiloot stond ik ook bekend om (alleen niet met skien). Maanden van tevoren gips geregeld wat in m'n kamer rondslingerde. Betreffende vriendin had het nog in haar handen gehad met "wat is dit". Gelukkig nam ze genoegen met dat het iets voor m'n astmapompje zou zijn.

Dus 31 maart zou ik gaan skiën op de openingsavond....
    De volgende dag ik in echt gips met geleende krukken naar school. Ik zat samen met 1 vriendin in de klas en de rest daar hadden we weinig mee (overgezet van klas). Half april zouden we op schoolreis naar Londen gaan.... Dus ze heeft de hele dag lief de deur opengehouden en m'n tas gedragen, terwijl ze van binnen alleen maar baalde dat ze "alleen" naar Londen moest. Ze was zo boos toen ze het hoorde dat t nep was.

We zijn nog steeds vriendinnen dus ze heeft me vergeven :)

Verder heb ik wel eens heel flauw de draadjes van de muis van twee collega's omgewisseld in de lunch. En een keer op een parkeerplaats een rotonde afgezet met pionnen waardoor iedereen vrij ver moest omrijden op de parkeerplaats.

Een collega waar ik vrij veel mee omging stuurde me op 1 april een foto van zijn volledig uitgebrande nieuwe auto, daar ben ik ook wel ingetuind, dat was gewoon een gegoogled plaatje van eenzelfde auto

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
  7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier dus de ballonnengrap voor de buurman. Bij zijn bedrijfspand hebben we de entree volgegooid met ballonnen! Fijne verjaardag buurman

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha! Veel succes! :D

Hier helaas niks meer voorbereid. Ik wist niet goed wat ik kon doen. Dus dat worden ter plekke flauwe geintjes verzinnen vandaag. :)

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Whahaha

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoeveel fb pagina's gesloten worden, hoeveel nep zwangerschappen (bij waar een gezin al klaar is), ongelukken en brandjes er zijn etc

11. veense

veense Niet meer actief

Had dochter vanochtend goed te pakken: had haar een bevroren bakje yoghurt gegeven (ze eet altijd yoghurt bij het ontbijt).
    Haar reactie toen ze zat te hakken met haar lepel was echt onbetaalbaar. Toen het eventjes stond bleek het overigens zo lekker te zijn dat ze daarna dus lekker een yoghurtijsje heeft gegeten, lepelde alleen niet zo snel ;)

12. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Hier is de nep zwangerschap in volle gang whaha.

13. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
  14. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Whahaha

15. Woooow! Het lijkt me zó leuk om die deur open te doen, haha.

Zijn er trouwens écht volwassen vrouwen die de 'zwangerschapsgrap' leuk vinden? Ik dacht dat dat alleen iets voor meisjes onder de 20 was, met een foto van zo'n ClearBlue met 'Just Kidding' erop erbij ;)

16. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Ik vind die nep zwangerschapsgrap echt een kutgrap. En dat plaatje zal ik ook zeker posten als ik die grap op mijn fb aantref.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,5 KB
      Weergaven:
      9
  17. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op mijn werk (ik werk vandaag niet) heb ik een papieren spin achter een lampenkap geplakt. Als de lamp aan gaat zie je dus een enorme spin zitten... nu alleen hopen dat mijn collega de lamp ook aan doet :D

18. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Als ik een zwangerschapsgrap tegen kom heb ik een vriend op fb minder

Bijgevoegde bestanden:

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had mn kids vanmorgen beet.

Heb beneden de klok een kwartier verder gezet, gezegd dat ik dacht dat t zaterdag was, en dat ze nu heel erg moesten opschieten voor school. Toen ik vroeg wat voor dag het was (vrijdag duh) en ik zei 'de datum?' Brandde het lichtje in oudste zijn bovenkamer 😜 Je had t moeten zìen hahaaah

20. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Hahahaha gatverrr!

Deel Deze Pagina