1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Ja hoor die zijn er en ik ben toch echt al wel boven de 20, maar goed dat de humor van mensen verschillen en dat mijn man (bij wie ik dit grapje maak ipv de hele wereld) er wel op kan lachen.

Daar in tegen zie ik de humor er niet in met al die ballonnen, ieder zijn eigen toch.

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik moet zeggen dat ik het een heel verschil vind of je dat in familiekring doet of openbaar via social media. De eerste raak je waarschijnlijk geen gevoelige snaar mee, de tweede wel.

Hier op het werk nog geen rare dingen gezien en heb maar een halve dag vandaag.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Deze mail kregen wij gisteren op het werk;

Beste collega’s,
    Helaas is het vanaf april niet meer toegestaan om medewerkers op de werkplek gratis Wi-Fi aan te bieden. Het gebruik valt onder “loon in natura” waarover loonheffingen worden berekend. De Belastingdienst heeft #bedrijf# hierover geïnformeerd en aangegeven streng toe te zien op naleving.
    Als je in de toekomst gebruik wilt blijven maken van Wi-Fi binnen #bedrijf# kun je aanstaande vrijdag je account laten omzetten. Dat kunnen we alleen als je met je smartphone, tablet of laptop naar de Receptiebalie komt. Dat kan zowel in #locatie# als in #locatie#
    In de nieuwe accounts wordt het verbruik automatisch geregistreerd zodat verrekening kan worden geregeld. Met F&C is afgesproken dat de verrekening met het salaris zal plaatsvinden.
    In plaats van Wi-Fi kun je natuurlijk ook gebruik maken van je eigen databundel.
    Wij begrijpen dat dit een ongewenste verandering is maar rekenen desondanks op jullie begrip en medewerking.

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Het is jammer dat we geen filmpjes kunnen plaatsen. Maar het is dus gefilmd! Echt goud waard!

5. Je kunt hem wel uploaden op youtube en dan de link delen? :D:p

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja? Hoe reageerde hij? :)

7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
  9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

Leuk!

Ik vind die zwangerschaps 1 april grappen ook niet leuk. Iemand in mijn tijdlijn (ze is 43) doet t ook. Ze beweert bij hoog en laag dat t geen 1 april grap is. Ik kan er niet om lachen.

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gisterenavond op facebook rond 12 uur schreef ik ik ga mijn waterbed op zoeken. Stiefma vanmorgen of ik mij nat geplast had haha nee natuurlijk niet haha 1 april. Mijn waterbed hwhaha.

12. Haha! Hoe lang zijn jullie aan het blazen en knopen geweest? :D

13. Logan

Logan Niet meer actief

Die zwangerschapsgrappen vind ik ook belachelijk. Gelukkig heb ik hem vandaag nog niet gezien want daar had ik echt op gereageerd.
    Ach, ik kon wel lachen om 96km file en de tompouce deodorant van de Hema ;)

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik ken je niet persoonlijk maar zag wel eens je naam en onderschrift voorbij komen. Wat gaaf dat er nu een zwangerschapsticker staat. Gefeliciteerd! Hoop voor je dat alles goed blijft gaan!!!! :)

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  16. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
  17. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Het had mij niks verbaasd als het echt zou zijn. Ze hebben nl. ook stroop voor op pannenkoeken met 0 kcal, 0 kh, 0 vet etc.
    (pure zoet en smaakstoffen dus)
    Dus misschien konden ze dat ook met wijn doen

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb me vandaag weer kostelijk vermaakt op school, we hadden op een gegeven moment verschillende leerlingen die van de ene klas naar de andere werden gestuurd.
    Noteer vast in jullie agenda's voor volgend jaar:

A3-envelop
    Doosje perforatorgaatjes
    Glasnietjes
    Plintentrapje
    Map met zoekgeraakte papieren

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    vandaag een mail van school gehad dat omdat er een nieuwe school komt en er dan gefuseerd wordt er ook meer kinderen zijn ze een nieuw registratiesysteem aan gaan schaffen.
    Dit zou werken met een chip aan de veter en kinderen mogen vanaf dan ook alleen veterschoenen naar school aan. En een chip kost 5 euro. Yeah right. hahaha

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik las dat Hema Tompouce(geur) deodorant had uitgebracht. Te koop in Amsterdam. Ben benieuwd hoeveel mensen daar voor de deur stonden voor die heerlijke deo hahaha :p

Deel Deze Pagina