iemand heel de dag bellen en vragen: iss meneer de vries er ook? kan ik spreken met meneer de vries etc etc (wel iedere keer ander stemmetje opzetten of je vrienden/collegas vragen) kan natuurlijk oook een andere naam zijn. en dan eind van de dag opbellen: hallo u spreekt met meneer de vries, is er nog gebeld voor me?? en daar hoeft het niet eens 1 april voor te zijn
geweldige dingen komen hier weer voorbij... ik zoek nog wat leuks, ik zit namelijk op mn werk in de nacht op 31maart/1april en wil wel ff wat gekke dingen uithalen werk in de gehanicapte zorg, en deze doelgroep kan er wel tegen...... dus kom maar op met de ideetjes
Zo, ben aan't eind Kan niet echt iets bedenken.. Maar heb wel al goed gelachen met bovenstaande grappen haha, hoe komen ze er op! Vaak zijn er toch van die dingetjes die je kan gaan halen zogezegd? Kom er niet op... Even google: kom op deze site! 1April.net - De grappigste, beste en origineelste 1 april grappen!
Vorig jaar had ik er iets opgezet in de aard van dat ik blij was met ons kleine wonder of iets. Ging over een hond die we zouden krijgen, maar iedereen dacht dat ik weer zwanger was Zoooooo grappig! Echt ontzettend veel van "waauw proficiat" en anderen die dan twijfelden van "is het nu echt? of niet?" en dan zette ik gewoon een hartje ofzo, en dan iedereen nog blijer hahahaaa
dat is ook lachen ja, om zo'n telefoonlijn te laten bellen ergens heen. Heb ik weleens met mijn moeder gedaan. Heb in een deuk gelegen, want je kunt zelf meeluisteren. Kan ik wel weer doen.
Kost dat niet enorm veel geld? Zie er staan 0.8ct/min maar houden ze je dan niet extra lang aan't lijntje? Wel jammer dat het dan nu op 'n zondag is hé. Kans is groot dat ze 't dan al snel door hebben.
haha leuke grappen staan er tussen! mijn man is op 1 april jarig, ik denk dat hij daar al genoeg mee gestraft wordt
Mijn man en ik zijn getrouwd op 1 april!!! Toch geloofden mensen het meteen toen wij onze trouwdatum bekend maakten. Erg fijne dag, iedereen onthoudt het ook gewoon, dus wij worden jaarlijks gefeliciteerd!
Die van de dierentuin en de efteling hebben toch een bandje op 1april die ze afspelen als er gebeld word?
de meeste dierentuinen wel ja. maar er wordt het hele jaar met deze grap gebeld hoor gaat soms heel een bedrijf door. dus bandje draait het hele jaar vaak.
Ik zit ineens te denken dat het morgen al 1 april is, en ik niks heb voorbereid. Ik zal wel op zoek gaan naar een gekke telefoonlijn morgen.
Happy april fiiiirst! Wie heeft wat gedaan? Ik ga morgen mijn mans bidon vullen met mierzoete limonade ipv zijn energydinges voor ie naar de sportschool gaat
Ik heb samen met Marnat hier een grap uitgehaald http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/345989-hebben-de-knoop-doorgehakt.html
Ik ga zo om 8 uur mijn dochter in alle haast wakker maken en zeggen dat ze op moet schieten omdat ze anders te laat komt. Mocht ze erin trappen dan ligt er een envelop bij haar ontbijt met een briefje 1 april.
Ps en die van mr de leeuw heb ik vorig jaar bij mijn man gedaan, hij snapte er niks van... Belde mij op met de mededeling dat hij hem niet te pakken kreeg omdat hij een antwoordapparaat van de burgers zoo kreeg.. Flapdrol haha