Oeeeeh mijn man isnet vertrokken naar de sportschool, met mierzoete limonade....benieuwd of ik straks ook mijn facebookstatus kan veranderen hahahaha
Haha! Dat van dat briefje op de auto is een goeie, misschien ook nog maar even doen Een vriend van ons kwam vanmorgen beneden, auto weg
ik ga zometeen de karperuitrusting van mijn vriend op marktplaats zetten hij heeft meer spullen dan geld dus maak er n belachelijk lage prijs van hehehe hij zit nu te vissen dus hoop dat ie scheel gebeld wordt
Marktplaats.nl > complete set delkims , shimano en viper voerboot/fishfinder - Watersport en Boten - Hengelsport | Karpervissen de advertentie iemand die wil bellen??
Mijn ouders hadden vanochtend een kaartje in de bus, met daarop: Gefeliciteerd met het huwelijk van **** en **** **** (namen van mijn broertje en zijn vriendin) Op de envelop zat geen postzegel en het handschrift was niet echt bekend (maar we hadden wel telkens zou het van die zijn, of van die?) Het kan overigens niet door mijn broertje zelf in de bus gedaan zijn, ze wonen in Canada.... We gaan er van uit dat het een 1-aprilgrap is, maar eerlijk gezegd vind ik het niet leuk.... Onze tactiek is onze mond houden en hopen dat er iemand gaat vragen
Haha hilarisch zijn jullie.. Hier kwam kik vanmorgen beneden met de kids. Zijn de 2 stoelen van de kids weg.. En mn zoon zag dat alle schilderijen op de kop hingen Oh zoonlief dacht dat 'rommelpiet' geweest was hihi
Ik wilde ook onze status veranderen in 'gescheiden' maar je ziet dat volgens mij niet op je tijdlijn staan. Dus heb hem maar weer veranderd.
haha weet denk ik al wat ik ga doen.. mijn vriend is kunstenaar en maakt veel muurschilderingen nu ga ik een nieuwe mail aanmaken en dan namens een man sturen dat ie een muurschildering wil.. en dan wel het volgende: en dan maak ik er een heel ongemakkelijk mailtje vol met geflirt van
Ik zit nog helemaal bij te komen hier. Heb deze grap uitgehaald met mijn moeder. Afzeiklijn.nl Ze is er helemaal ingestonken. Moeder: "Hallo!" man: Hallo? Hee hallo, met mij Moeder: "Wie is mij?" man: Hoe is het met jou Moeder: "Ja gaat goed" etc.... op een gegeven moment vraagt ze: "maar met wie spreek ik dan?" Echt zo lachen hoe ze op alles in ging. Heb haar later maar even terug gebeld... vond het wel zielig worden want die man begon te schelden met "stomme trut" etc... Ik heb het opgenomen met camera. Dus ga hem op you tube zetten.