Hebben jullie ook mannen die jullie overal voorop laten draaien? Hier is het zo, als ik wat vergeten ben ( me hersenen zijneeen vergiet) wordt hij boos, hij wil nog niet eens voor zijn hobby lokvoer en mais halen, ook daar draai ik voor op. Meneer komt thuis gooit zijn spullen neer, en gaat eten en doet zijn hobby. Zo weer wat huishouding erbij Waarom kunnen mannen niks zelf? hij werd boos op mij, er stond een vuilnis zak buiten omdat ik bezig was geweest in huis, en wat ligt er van hem hier allemaal, lege doosjes, verpakkngen, zijn visspullen, zijn skates liggen onder de tafel, zijn schoenen zullen een dezer dagen in de nbnech van layla liggen, want meneer ruimt ze niet op, de was wordt klakkeloos overal neergesmeten zelfs op de bank beneden. Wordt er soms zo moedeloos van, hij had vorige weekend de tuin eengepast, even tegeltjes spuiten, nou ja hj is niet verder gekomen dan de helft, meneer vond zijn hobby te belangrijk. We hebben een kinderbadje voor layla hier, staat midden op de tegels, met visjes erin, ja ja mannen. Soms belt hij mij, wil je dit doen, wil je dat doen, zus moet nog geregeld worden, en dan soms heb ik de neiging om toevallig net met de hond eruit te gaan, dan laat ik me mobiel thuis. Wie heeft nog meer zulke lastige mannen?
Zo zeg,jouw vent is wel erg snel boos! Wordt eens tijd dat JIJ boos word omdat hij zijn rotzooi niet opruimt en zijn hobby belangrijker vind! Boos omdat een vuilniszak buiten staat.....? Moet niet gekker worden zeg..
die van mij wordt niet zo snel boos hoor, moet ie ook niet proberen, hij weet van zichzelf heel goed dat hij Mr. Vergeetachtigheid zelf is, die durft echt niks van mij te zeggen als ik wat vergeet
Lijkt mij tijd voor een goed gesprek. KLinkt niet echt gezellig. Ik herken dit totaal niet. Bij ons een goede verdeling zeg maar.
Ik heb dit ook gehad... Vorig jaar! Na veel praten geen verbetering totdat zijn spullen buiten stonden. Toen nog 1 x het gesprek aangegaan dat als hij niet veranderde hij zijn spullen mee kon nemen naar een plek waar de zon niet scheen Nu 1 jaar later zijn alle taken netjes verdeeld. Het gebeurt nog wel eens dat ik meer moet doen omdat hij dat vergeet en omgekeerd, maar dat is geen probleem. Hopelijk vindt je een oplossing hiervoor, want ik weet hoe rot het is om in zo'n situatie te zitten! Groetjes, Sam
is ook rot, meneer wou zo graag een eigen hond, ze is gekomen, hij is in het begin heel intensief met haar bezig geweest, maar ik ben altijd de gene die met haar sport, en noem maar op, ze zit nu al vanaf feb op speciaal voer, kook bijna elke avond voor haar, hij zal dat nooit doen. Ik loop 4 x per dag met haar waarvan 1 intensief sporten, nou ja spelen voor haar, hij heeft er al moeite mee om haar savondsn og uit te laten, ik moet altijd mee. Nu liggen zijn visspullen weer in de eetkamer wordt daar ook zo ziek van. Maar ondertussen wel kritiek hebben op mij. Mannen! Goede gesprekken kan ik niet met hem hebben hij heeft goed of kwaadschiks altijd gelijk.
sorry maar ik zou dat niet accepteren, hij zou van mij te horen krijgen hoe en waar het op staat, mijn broer zit helemaal onder de plak bij zijn vriendin, ik zou dat nooit accepteren, mijn vriend krijgt gewoon te horen hoe ik er over denk, en ja dat botst soms wel, maar dan weet hij het wel
ja maarja, meneer is eigenwijs en hard keihard voor iedereen, wist dit toen ik samen met hem ging wonen, maar punt is vroeger woonde hij opzichzelf liet hij nooit iets lsingeren, maar nu heeft hij een huisvrouwtje. Toen ik een weekend wegging en weerkwam ohh als ik er aan denk kook ik nog van woede.
denk dat ik gewoon even zo in de bijkeuken bezig ga, mijn eigen dingen, zoals de was enzo even netjes aan de kant wups en alles van hem daar gewoon rats neerpleur. Kan hij mooi zjn nek erover breken als hij uit zijn werk komt, en aangezien ik dan toch nog aan het werk ben, heb ik nergens last van.
gewoon lekker je eigen dingen doen voorlopig en zijn zooitje lekker laten liggen. Dan gaat hij het hopelijk snel inzien..
Gewoon zn spullen die niet in de wasmand liggen niet wassen. Komt ie er vanzelf achter dat de kaboutertjes niet wassen
Misschien je man opgeven voor dat programma van rtl4 Help!Mijn man heeft een hobby? Nee maar serieus, je bent toch geen sloofje die hij even rond commandeerd. Ik zou toch maar even op mijn strepen gaan staan als ik jou was. En als hij het allemaal zo goed weet, laat hem dan maar eens 2 weken het huishouden doen. En dan zou ik ook overal me spullen neer kwakken. Moet je kijken hoe snel ze het dan beu zijn....
Ja, ik..... op mijn werk....ben secretaresse van twee makelaars (mannen), maar dat was je vraag niet, hahaha Gelukkig is mijn vriend niet zoals die van jou. Die van mij doet veel dingen gelukkig zelf of zoals ik het hebben wil, de lieverd. Ik zou ook nog eens goed met hem praten.
nou sorry maar als ik zo behandeld werd had ik hem allang buiten gezet met vishengel, skates en weet ik wat nog meer erbij!
Ik wil niet lullig doen maar een groot deel ligt echt aan jezelf.. Als mijn kerel mij zo zou behandelen had ik hem er allang uitgeschopt. Kom op zeg, wat denkt ie wel niet. Het lijkt haast wel normaal dat een man niks doet in het huishouden en gewoon zijn eigen gang gaat. Ik moet eerlijk zeggen dat de meeste mannen in mijn omgeving echt niet zo zijn en dat komt omdat de vrouw dat gewoon niet accepteert. Ik zou binnen een week doorhebben wat voor vlees ik in de kuip heb en als het zo'n lapzwans is die geen flikker uitvoert en geen respect voor me heeft is er geen toekomst. Mocht later blijken dat hij ineens vreselijk zou veranderen, volgde er een zeer goed gesprek en geen verandering=opzouten. Brr.. Ik krijg de kriebels van dit soort verhalen. In welke tijd leven we zeg?