Erg jammer dat dit een 1 april grap is. Er zit een Mac bij mijn werk in de straat, dus dan zou dat zeker mijn favoriete lunchplek worden (nu komen we er eigenlijk alleen in de zomer voor de milkshakes en ijsjes)
Vooral leuk als mensen er in de Hema naar gaan vragen omdat ze het willen hebben. Kan het personeel het (ook) niet vinden..
Ik vind die van Etos en Chocomel maar suf. Dat meteen al zo duidelijk is dat het een grap is haalt de lol eraf, vind ik. Die van NS (een fluitcursus voor conducteurs omdat er geen fluitjes meer uitgegeven worden) vind ik ook niet heel creatief. Ik kan me niet voorstellen dat iemand erin trapt. Ik trapte zelf wel in deze, ook omdat die vrij vroeg kwam:
Die van de chocomelk tan vind ik wel leuk. Ik weet nog dat er in de krant werd vermeld dat er een rolband (net zo eentje op Schiphol) in de stad zou worden gebouwd. Dan hoef je niet meer te lopen tijdens het winkelen
Helaas is dit op de camping van mijn vader echt zo. Die hebben sinds kort gasleidingen en die moeten ze verplicht nemen. Als ze er achter komen dat je gasflessen gebruikt krijg je een waarschuwing en daarna word je van de camping afgegooid.. Brandgevaarlijk. Als er brand is en er ontploft een gasfles dan zijn je buren in gevaar. En dan zelf de hoofdprijs vragen voor het gas natuurlijk Dus deze had ik direct geloofd! Niet het verhaal trouwens maar dat gasflessen verboden waren. De rare dingen als alternatief slaat nergens op
Het lukt zelden maar hier trapte mijn man zelfs in. Ik had hem het onderwerp van deze topic niet laten lezen. Maar ik liet hem net deze post zien en zei "kijk schat, zo kan ik eindelijk mijn bad krijgen!" Hij kijkt naar de foto en zegt heel twijfelend: " hmzzz, ja maar wat dan als 1 van de kinderen de deur opentrekt"?!? (dat gebeurt nogal eens met de douchedeur namelijk)
Ons favoriete zondag avond restaurant heeft ook een leuke bedacht. Werd al door heel veel mensen getagt op fb die er wel in trapten