1 april naar de gyn. Wat staat ons te wachten??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jip27, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hoi!
    Spannend ook zeg voor jullie. Bah! Ik zal voor jullie duimen de 20ste!!
    Hier nog steeds alleen bij t afwegen een heel klein beetje bruine troep. Verder niets. Niet ongesteld geworden dus.
    En morgen is DE dag.
    Heb stiekem vrijdag een test gedaan. Zo'n vroege test. In t donker gekeken bij t nachtlampje en daarna niet weer gescheckt een half uur omdat we eindelijk een bod op ons huis kregen!!!
    Dus tja..
    En toen de volgende ochtend ging ik m weggooien zag ik toch een heeeeeel licht streepje.
    Gisteravond bij t zelfde nachtlampje weer gekeken en ook toen zag ik niets. Dus tja...en nu? Haha
    Ik zit mezelf helemaal gek te maken.
    Morgen mag ik weer testen, maar doe t vast pas maandag. Of dinsdag. Die krengen zijn ook zo duur haha.

Nou ik laat t weten! Steeds ook last van mn onderbuik, last van geurtjes en mega zere borsten nog steeds. Maar of het echt zo is? Ik heb hoop maar das misschien niet zo handig...ach ik weet t ook niet! De druk is er nu wel wat af nu blijkt dat we t wel zelf gaan redden (tenminste als bij mij alles goed is). Dus is t nu niet zo dan oefenen we lekker nog ff verder!

Liefs

2. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja vervelend is dat als je test niet heel duidelijk is, spannend maandag of dinsdag. Ik ben benieuwd, hoop dat het een positieve test is.
    Wachten duurt dan zo lang. Probeer je niet te gek te maken en geniet nog even van het weekend en mooie weer.

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Nou dames....de banner is al aangepast!
    Vannacht geen oog dichtgedaan. Lief wilde gister nog niet testen, zei steeds: "straks word je teleurgesteld wacht nou nog een paar dagen als je echt niet ongesteld wordt!" Dus ik braaf niet gedaan. Maar vannacht geen oog dichtgedaan, zo misselijk! Begon gisteravond en is niet meer echt weggeweest dus ik dacht vanmorgen, zoek het uit, ik doe een test. Ik in een potje geplast, stick er in en m naar hem gebracht met de mededeling dat ik snel ging douchen (moest al bijna naar mn werk) en dat hij mocht kijken. Dus kwam ie na 3 minuten dolblij de badkamer in. We hebben volgens mij nog nooit zo geknuffeld!!! Wat zijn wij blij!!!!!!!!!!
    Nu nog beter voor mezelf zorgen en hopen dat alles goed blijft gaan, want het is natuurlijk nog onwijs pril allemaal!

Liefs

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeej Jip! Van harte gefeliciteerd!
    Wauw wat een verrassing zo op de maandagmorgen!!!

Liefs,
    Duveldraakje

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jippie @ GEFELICITEERD MEID . MOET ZELF WEL EVEN SLIKKEN SORRY, maar het is je gegund.

hier@ nog steeds geen ongi had er vrijdag moeten zijn.
    test was omo wit pff
    wel diarree vanmorgen maar geen ongi.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAA JIPPPPP!!!

wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!

Joeppieeeeeeeee!!! nu kan je ook gezellig bij de december mama's kletsen :D

hele dikke kus!

7. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje van harte meid, en wat snel ineens.
    Wat kan het dan toch ineens gek lopen zeg, ik duim met jullie mee dat alles goed blijft gaan.

Deel Deze Pagina