Hier mijn ervaringen met de spontane miskramen. Bij de eerste bleven de testen licht. En een week later begon het met 1 dag bruine afscheiding, de dag erna niks meer. Het bleef 3 dagen weg en toen was het helderrood en ben ik het vruchtje verloren. Bij de tweede spontane, dat was in mei. Eerst veel bruinverlies, echt klodders. Al gauw werd het dezelfde dag helderder, geleidelijk aan die week werd het net als een menstruatie en de laatste dag daarvan verloor ik het vruchtje. Daarna werd het weer steeds minder, het vloeien. Bij deze miskramen nooit buikpijn en krampen gehad. Meestal hoort dat er wel bij. Bij mij dus niet. Maar daarentegen komt bloedverlies vaker voor in het begin, hoor ik wel eens. Bij ons zoontje helemaal niks gehad. En bij de keren dat het wel was, was het dus echt fout. Sterkte allemaal. Afwachten moeten we....
Ik heb verder geen bloed meer gehad. Moet morgen weer urine brengen wat ze op kweek gaan zetten, om te kijken of ik nog steeds blaasontsteking heb, en welke kuur dan het beste werkt voor mij. Hoop maar dat de bloeding van de blaasontsteking is geweest.
Jeetje sterkte meiden!!! Ik hoop toch dat het goed komt!!! @Tioman de krampen die jij beschrijft heb ik al een week :O
Li lief dat je er naar vraagt. Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Hopelijk blijft het zo. De zorgen en onzekerheid zijn er nog. Mijn zoontje van 3,5 is super lief voor me, geeft kusjes en brengt me knuffels. Hij voelt waarschijnlijk aan dat er iets aan de hand is. Doet me zo goed nu.
Oh bah wat een onzekerheid meiden Het is altijd zo killing als je bloed ziet als je zwanger bent, dat wil je gewoon niet..
Goedemorgen! Hier gisteravond ook een veeg donkerrood bloed. Had verwacht bij het opstaan dat er wel meer was. Maar (nog) niet. Wat zitten we toch allemaal in onzekerheid zeg.! Sterkte allemaal!
Jij ook sterkte meis. Heel vervelend die onzekerheid. Ik blijf vandaag lekker een dagje thuis van werk. Even rustig aan doen en kijken wat het doet. Mijn hoofd staat echt niet naar werken nu.
Shit zeg @Mama2017, al kan een veegje ook een goed teken zijn he. Een mooie innesteling bijvoorbeeld! Ik duim ook voor jou Neem je rust maar @Hyacintje. Het is niet niks
Ja dat hoop ik ook voor je!! Ah zooo lief! Wat kan je daar een steun uit halen he ik duim voor je dat het goed zit!
Sorry ik drukte op vind ik leuk, in plaats van reageren Wat een onzekerheid zeg.. hoop dat het bij het veegje blijft..
Gelukkig is het bloedverlies wel gestopt bij jullie! Hopelijk was dit het en gaat het gewoon allemaal goed! Ik blijf duimen! Wij gaan vandaag de boel opruimen en inpakken, morgen vertrekken we naar huis.. vakantie gaat altijd te snel voorbij! Het was wel een prettige afleiding van de eerste 2 weken. Dinsdag al de eerste echo, spannend!!! Heb vanmorgen nog een Spaanse clear blue gedaan, die gaf netjes 3+ aan. Ik zat met knikkende knieën te wachten zeg.
Goed zeg 3+! Goede terugreis! Ik ben maandag 5 weken en wil mijn laatste CB ook nog doen. Maar ben ook bang dat hij nog 2-3 aangeeft....maarja geduld is niet mijn sterkste kant wat dit betreft
La Dankjewel! Ik ga vliegen met de jongste en mijn man rijdt samen met de oudste (16) met auto en caravan. Die zijn dus een dagje later thuis. Ik ben nu 5+5 en dacht, nu moet ie wel echt 3+ aangeven. Gisteren had ik al plas opgevangen in een bekertje maar durfde niet dus snel weer weggegooid Ik zou nog effe wachten, na t weekend idd! Heb ik het trouwens goed gezien en is er nog iemand met jouw avatar in dit topic?
Wow vliegen met je dreumes. Respect haha komt vast goed toch? Is het ivm de reistijd dat jullie apart terug gaan? Ooh ik heb mega vliegangst en ben echt niet te genieten in de lucht. Vliegen met mijn dreumes stel ik dus maar even uit. Ja ik zag inderdaad nog een stel aardbeitjes langskomen. Ik denk dat ik de mijne maar verander dan. Is ook zo verwarrend he
@Paris91 Voor jou dus ook schrikken gisteren, wat akelig! Maar gelukkig is het intussen opgehouden. Sterkte en ik duim voor je!! @Hyacintje Groot gelijk dat je vrij hebt genomen vandaag, even rustig aan… Wel goed nieuws dat er verder geen bloedverlies meer is geweest. Sterkte en ik duim ook nog steeds voor jou!! @Mama2017 Wat een dubbele gevoelens zul jij hebben. De dag begon gisteren met een foute test, daarna een goede test, toen weer een veeg bloed… Zo is het wel bizar spannend. Sterkte en ik duim ook voor jou!!
Het schijnt te heersen meiden... hier net ook veeg rood bij afvegen!! Schrok me rot!!! Vanmorgen nog testje gedaan en dat was best een knaller!! Blegh voel me echt ff rot zeg! Shaken op een negatieve manier
Bah wat akelig meis, sterkte!! Hoop dat het niet doorzet natuurlijk! Gelukkig wel gewoon een knaltest! Hoever ben je nu precies in je zwangerschap?