Oh nee laat dit alsjeblieft geen trend worden. Hoop dat het daarbij blijft! Hele dikke knuffel voor jou
Ben nu 5wkn en 2dgn... Maar ja wat zegt die knaltest nu vraag ik me af?! Zat net wel te denken dat ik wat jeuk had daar beneden rond mn lies en even wat geheukt had... hopelijk is het daar van... maar ja we gaan het zien
Die knaltest zegt in ieder geval dat je HCG geen duikvlucht heeft genomen... Je bedoelt denk ik dat je gekrabd hebt vanwege de jeuk? Daar kan het dan best van zijn!
Ja klopt vanwege de jeuk... net weer wezen plassen en voelt bij ingang vagina ook wat gevoelig en "rauw" Dus fingers crossed dat t daar van is! (Jeuk, hihi)
Geen nieuw bloed tot nu toe. Maar ben zo onzeker. Controleer mijn onderbroek elk half uur ofzo. Als ik deze dag zonder bloed door kom, heb ik misschien weer wat meer vertrouwen.
Ow meiden, wat een vervelende ontwikkelingen!! Laat het idd geen trend worden.... We gaan echt keihard met zn allen duimen dat we allemaal hier in dit topic blijven en in april prachtige baby's op de wereld gaan zetten! Proberen positief te blijven. Bloedverlies in het begin komt echt vaak voor en hoeft niks te betekenen!
Jeetje meiden al dat bloed!! Wat wordt je daar onzeker van. Dikke knuffel. Bij mijn miskramen was altijd eerst de test weer helemaal wit. Daarna krampen en daarna pas bloed. Probeer een beetje afleiding te zoeken, want t hoeft echt niets te betekenen. Zeker als je nog een knaltest hebt lijkt t gewoon goed te gaan. Sterkte!!!
Hier maandverband weer verwijderd, want die is spierwit tot nu toe. Ik ben vandaag gewoon thuis, dus dat is wel fijn. Sterkte allemaal. Pffff wat veel meiden zeg met bloedverlies. Tis 50/50 he, bij bloedverlies. Echt eng zo.
Nee, heb geen plaatje gekregen. Maar heb vrijdag weer een echo dan ga ik er wel 1 vragen. Wel jammer eigenlijk, was niet zo scherp om er 1 te vragen
Geen erge bloedingen meer meiden? Ik zag hier weer bruin/beige en dat bevalt me ook niet. Was net een paar dagen gestopt. Testen lopen op, dus ik hou me daaraan vast. Killing dit!
Da's jammer ja, maar gelukkig vrijdag weer een kans . Ben ook benieuwd! Is het al een beetje bezonken? Ik heb dinsdag mijn eerste echo. Heel erg spannend... Het voelt beter dan vorig jaar, maar ik ben nog erg onzeker. Behoefte aan duidelijkheid.