Ook ik vind het niet negatief hier! Voelt juist als enorme steun en er wordt zo met elkaar meegeleefd! Blij met jullie hoor, nu al!
Negatief is ook echt niet het juiste woord. Het is vooral een hoop spanning, dat hoort er ook gewoon bij. En denk dat t heel fijn is voor iedereen met bloedverlies te weten dat je niet de enige bent. Zeker als je je zwangerschap nog niet aan de grote klok wilt hangen, is t erg fijn om hier alles met elkaar kunnen delen. Je loopt er toch maar stiekem mee rond de hele dag he?!
...vooral als je zo met je baas de planning voor volgend jaar zit te bespreken. Voelt zo fout om al die maanden vol te plannen, terwijl je eigenlijk al weet dat je er waarschijnlijk niet bent.
@Zon79 oh wat zenuwslopend! Gelukkig was er wat te zien! Aan de ene kant kan ik hier heel veel steun vinden, aan de andere kant word ik er ook wel onzeker van; het is namelijk nooit in mij opgekomen om te blijven testen nadat je een positieve test hebt gehad. Ik ga dan aan mezelf twijfelen of ik dat ook moet doen. Vanmiddag moet ik bij de dokter komen. Veel last van pijn in mn onderbuik en mocht niet meer wachten tot morgen van hem
Sorry ik heb het er een beetje verkeerd neergezet.. ja ik bedoel dat er veel in onzekerheid zitten etc, en inderdaad het hoort er wel bij maar toch niet leuk.. Inderdaad @Paris91 ik wordt er ook een beetje onzeker van, wa t dat met die testen wist ik ook niet. Oh nee sterkte vanmiddag, laat je even weten hoe het was?
Wat vervelend van je buikpijn. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Iedereen deelt hier ervaringen en je kan er van meenemen/ gebruiken wat je zelf wilt. Ik deed dat testen ook nooit maar heb er nu wel weer een goed gevoel van gekregen na het bloedverlies.
Ja vind het lastig om mijn mond te houden omdat je toch graag je onzekerheid wil delen. Het voelt zo gek om niets tegen mijn vriendinnen hier over te zeggen.
ja he, ik vind t ook maar niets. Maar afhankelijk van wat ik op de echo te zien krijg donderdag ga ik het wel tegen een aantal mensen vertellen denk ik.
Ik vind het wel leuk om stiekem een geheimpje te hebben haha, al moet ik soms echt op mijn tong bijten. 2 vriendinnen weten het, dat vind ik wel fijn om gewoon te kunnen vertellen en stel dat er iets niet goed is, dan weten ze ervan. Het doortesten heb ik vorige keer ook gedaan, 1 test is voor mij geen bewijs Het is niet noodzakelijk, doe vooral waar je je goed bij voelt. Ik heb graag controle, zodoende ook de ovulatietesten en het temperaturen. Zo min mogelijk toeval Een forum moet je niet onzeker maken, eenieder doet ook maar wat hem goed dunkt. Er is geen goed of fout.
Je hebt gelijk! ik heb ook wel Meerdere testen gedaan hoor, en ook temperaturen doe ik soms nog! Niet dat dat er wat aan veranderd maar voor je gevoel is dat soms even goed. Mijn ouders, zus en schoonouders weten het, zei wisten ook dat we ermee bezig waren (hormoonpompje) dus vandaar maar direct gezegd. Voor de rest ben ik heel benieuwd hoe anderen gaan reageren. Maar eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik moest direct vandaag komen omdat ze aan de hand van mijn klachten eerst dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zojuist geweest, mijn bloeddruk was goed, ik heb geen koorts, en mijn buikpijn verergerde niet als hij op mijn buik ging drukken dus het is waarschijnlijk toch allemaal van de blaasontsteking. Als het goed is komt woensdag of donderdag de uitslag van de kweek, en hoor ik dan of ik nog een andere behandeling nodig ben. Als ik bloedverlies krijg of ondragelijke pijn moet ik weer direct bellen. Zijn advies is ook om bij de verloskundige te vragen of ik rond 8 weken al een echo mag. Mag je daar zomaar om vragen? Moet er morgen heen voor mijn intake.
Daar mag je zeker om vragen! 8 weken is een mooie termijn voor een echo hoor, dan kunnen ze al veel zien. Succes
1 t/m 14 april 2018 mama's 1 april Tylmare - 28 jaar - 2e kindje MJBP - 38 jaar - 1e kindje Zon79 - 37 jaar - 3e kindje Pluisje30 - 35 jaar - 3e en 4e kindje Allie7 - 38 jaar - 2e kindje Claudiaaxx - 24 jaar - 1e kindje 2 april 3 april Fien25 - 30 jaar- 2e kindje Paris91 - 25/26 jaar - 1e kindje 4 april Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e dochtertje verloren na 20wkn zwangerschap) 5 april Hyacintje - 33 jaar - 2e kindje Autumn86 - 31 jaar - 2e kindje 6 april 7 april Pollybaby86 - 31 jaar - 3e kindje 8 april 9 april aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje 10 april 1981Mama - 36 jaar - 2e kindje Merel123 - 27 jaar - 2e kindje 11 april 12 april XRose - 27 jaar - 2e kindje Sterre* - 31 jaar - 1e kindje 13 april Sunshine17 - 26 jaar - 1e kindje 14 april Afsprakenlijst: 03/08 - Allie7 - 1e echo 08/08 - MJBP - eerste echo 08/08 - Zon79 - eerste echo en intake verloskundige 08/08 - Paris91 - intake 10/08 - pluisje30 - tweede echo + gyn behandelplan 16/08 - Tylmare - eerste echo 17/08 - MJBP - tweede echo en intake verloskundige 17/08 - Claudiaaxx - Eerste afspraak 18/08 - Merel123 - 1e echo gyneacoloog 21/08 - 1981Mama - 1e echo + gyn 22/08 - Fien25- 1e echo + intake verloskundige 23/08 - Hyacintje - intake verloskundige 25/08 - aardbeitjes - intake + 1e echo vk 29/08 - pollybaby86 - intake + 1e echo vk 29/08 - Sterre* - intake + 1e echo 31/08 - Tylmare - intake verloskundige 08/09 - hyacintje - eerste echo Jongens (0) Meisjes (0) Verassing (0)
Wat leuk, allemaal april 2018 baby's. Ik ben erg vroeg, en ook heel voorzichtig, maar na 3 dagen misselijk zijn heb ik vanochtend getest en ben ik zwanger van ons 1e kindje! Na 5 jaar zijn we zo ontzettend blij. Leuk om hier mee te lezen met jullie.
Succes @MJBP en @Zon79 met de echo vandaag! @Paris91, ik zou de situatie even bespreken met de vk vandaag. Misschien kun je eerder langs voor een echo