Ja @MJBP veel plezier zometeen!! Ben je erg zenuwachtig? Gelukkig mag je al om 08:10 Spannend! We duimen! Laat je het meteen weten hier?
je kunt zeggen dat de huisarts dat adviseerde om een bbz uit te sluiten? Als ze als ze zelf echo's maken zullen ze t vast wel doen. Als t bij een echopraktijk moet ook vast wel. Vragen kan altijd toch?
En ja hoor, het overgeven is weer begonnen Vorige keer ook rond wk 5-6, hier gaan we weer.... Heb sinds gisteren ook hoofdpijn, de hormonen schieten duidelijk door het plafond haha
oooh @Aardbeitjes je steelt mijn openingszin van vandaag Hier sinds vandaag ook kotsmisselijk.... ik hoop dat het hierbij blijft
Ik ben sinds gisteren ook meer misselijk als normaal. Hebben onze hormonen dat samen afgesproken ofzo?
hahaha ja wie weet hebben ze afgesproken. Ik heb nog steeds het gevoel dat er ook 2 in mn buik zitten (er is maar 1 ei gesprongen dus de kans is maar 1 op 250), ik ben pas 4w6d vandaag.
Haha lekker groepje hier Allemaal het ontbijt eruit aan het gooien. Ik zit nu op het werk en heb het gevoel dat het eten hoog in mijn keel hangt en zo'n ijzersmaak. Bah, was weer vergeten hoe het was. Nou laten we hopen dat we niet gaan uitdrogen als rozijntjes maar de weken goed doorkomen!
Ja!!! Ben er weer hoor... Net terug van ha, even urine ingeleverd ter check... en gelijk verwijsbrief gevraagd, die ligt vlg week klaar! Begint wel echt te worden zo!! Suxxes met de echo's vandaag meiden!
Gut en ik voel me gewoon nog steeds niet zwanger (nog nooit zoveel testen er doorheen gejaagd) Sterkte met de misselijkheid meiden, lijkt me vreselijk
Hier misselijkheid met vlagen... maar nog niet overgegeven! Wel supergespannen opeens komt veel van mijn eerste zwangerschap weer boven... het verdriet, de pijn en de onzekerheid. Durf nog niet zoveel terwijl ik het wel graag wil! Bijvoorbeeld mn zwangerschapskleding erbij pakken... puil inmiddels uit mn gewone bh's namelijk Maar het pakken is een drempel... want wat als... pfff heel vervelend gevoel en geeft veel spanning...
Meiden, fijn dat jullie er allemaal zijn ik heb dit zó gemist in mijn eerste zwangerschap! De eerste weken toen zat ik nog in de "ratrace" en had ik nergens tijd voor, en van de een op andere dag was ik doodziek en kon ik niet meer internetten (geen kracht voor). Nu geen ratrace en ik probeer al wat rustiger aan te doen
Nu je weer terug bent van vakantie komt het ineens hard binnen he? Het wordt ineens allemaal veel echter. Ik kan me je onzekerheid echt voorstellen maar probeer ook vertrouwen in je lichaam en je kindje te hebben. Het feit dat je een andere bh nodig hebt en je zo misselijk bent is niet voor niets. Het zou zo zonde zijn als je niet van je zwangerschap kan genieten omdat je je zo'n zorgen maakt de hele tijd. Al snap ik het hartstikke goed hoor. Ik heb vertrouwen in jou en je kindje!
Lieve meiden, bedankt voor het meeleven! Man wat een spanning vanochtend, zo bang voor een herhaling van vorig jaar. Ook al voelt het nu veel beter en had ik het gevoel dat het goed zit. En we hebben inderdaad goed nieuws: er klopt een hartje!! Kan het nog bijna niet geloven. Zó gelukkig. Het beeld was wat vaag, dus de echoscopiste wist niet zeker of het er 1 of 2 zijn maar ze zag in ieder geval heel duidelijk de zwangerschapsring, het zakje en een embryo en het knipperde Volgende week donderdag de intake en weer een echo, dan zien ze hopelijk meer!