@Paris91 ooo wat laten z eje toch in onzekerheid zitten zeg... bah bah bah!!! Hoop snel duidelijkheid en ga duimen voor een goede afloop! @Tioman mooie hcg waarde zeg!!! @sunshine17 ja bij hogere of normale bloeddruk moet je idd niet teveel zout nemen... maar als hij al laag is kan een dropje op zn tijd niet kwaad hoor! Zo lang het geen zakken per dag zijn... hihi! Bij mij hielp vorige zwangerschap dextro ook goed!
Dat is toch onzin! Ze kunnen toch in elk geval zien of het op de goede plek zit! Wat een onzekerheid meis, kan me voorstellen dat dit allesbehalve tof is!
Ach @Paris91 wat naar zeg! Die pijn en onzekerheid! Hoop op goed nieuws voor je. Ben je erg gespannen? Mooi @Tioman! Super fijn!!! Ik heb ook lage bloeddruk, bij mij wordt waarschijnlijk wel weer normaal in t derde trimester. Rustig aan, weet ook niet zo goed wat je er aan kunt doen. Iig fijn om je bloedsuiker dan wel ok te houden, anders ga je helemaal snel van je stokkie
@Pluisje30 wat fijn van de goede echo! Kan de opluchting wel begrijpen geloof ik @Paris91 pffffft wat een gedoe en onzekerheid zeg! Sluit me erbij aan dat een echo echt wel een optie is. Kunnen ze zien of het op de goede plek zit. Alleen hcg prikken hoeft toch niets te zeggen over een bbz of wel? Sterkte in ieder geval! Geen ervaring met een lage bloeddruk, wat naar dat je bent flauwgevallen zeg!
@Tioman Dat is super goed nieuws! En dinsdag al de echo, jippie! @sunshine17 Wat vervelend dat je bent flauwgevallen op zo'n slecht moment en dat je buikpijn hebt! Sterkte meis.
Nou zeeeeg bel ik met t ziekenhuis om een afspraak te maken... kan t alleen als ze de verwijzing al in huis hebben!! Dus huisarts gebeld, die faxt vanmiddag de verwijzing daarheen en dan kan ik maandag een afspraak maken! Heerlijk weer zeg... hahaha
@Tylmare Hoe kom jij uit op 7 weken en 1 dag? Dit vraag ik omdat voor ons allebei de eigen berekening uitkwam op 1 april en nodapp bij mij zegt 6w5d. Jij hebt woensdag je eerste echo toch? Bij mijn eerste echo deze week kwam de berekening ongeveer uit zoals ik hem had gedaan. Komende donderdag weet ik meer met de intake en tweede echo. @Kaatje1603 Oh nee, wat irritant!!
Jouw berekening klopt hoor! Ik ben ook 1 april en nu 6+5 Volgens mij gaat Tylmare uit van een late eisprong. En dat ze daarom van 1 april uitgaat.
Die banner gaat uit van de eerste dag van mijn laatste menstruatie en gemiddelde cyclusduur. Mijn eisprong was later maar heb geen idee hoe ver ik nu precies ben. Pas hem dus aan na de echo. Denk dat ik nu op 6+4 zit ofzo.
Snap het ergens wel... werk zelf ook in deparamedische zorg en verwijzing is gewoon vereist vaak... In t verleden waarschijnlijk te vaak gebeurd dat mensen m niet hadden. Kreeg ook eerst een bandje dat je moest checken of t vergoed werd door de verzekeraar... door schade en schande zeg maar. Maar assistente vd huisarts zou m vanmiddag faxen dus kan hopelijk maandag bellen!
@Paris91 hoe is het nu met je? Nog 2 uurtjes en dan mijn eerste echo. Vind het nu toch wel spannend worden.
Oh echt, ben jij vandaag aan de beurt? Dan heb ik een oude lijst opgeslagen! Dat is zo vervelend hier, dat je de nieuwste lijst niet kunt markeren ofzo om hem makkelijker terug te vinden...of kan dat wel? Anyway ik wil je natuurlijk heel veel succes toewensen, want ik begrijp heel goed dat het spannend is! Hopelijk zie je al een mooi kloppend hartje en gaat alles goed!! Geniet ervan!
Ja loop me steeds rot te zoeken naar die lijst haha. Dank jullie wel meiden. Jullie horen van me. Hopelijk goed nieuws!