Gelukkig lost je lichaam het zelf op, dat zal wel wat schelen denk ik. Vond ik destijds wel in ieder geval. Goed dat je ze in de gaten houden. En snap zeker dat je dit eerst moet verwerken meis, heel veel sterkte nogmaals!
Goed nieuws een snel kloppend hartje, goed zichtbaar, op de juiste plek en goed formaat baarmoeder! Fijn dat je 30 juli nog een keer mag komen, hopelijk kunnen ze de termijn dan beter bepalen!
Thanks dames! Ik mag om 13.45u voor de echo en daarna de intake. Jullie horen vanavond van me denk ik.
Dames heel veel succes vandaag!! Ik ben benieuwd! Ik maak me zorgen, heel stom. Ik ben nu voor de tweede ochtend op rij niet misselijk. Terwijl de dag ervoor het wel zo was. Daar waar ik vorige zwangerschap iedere dag meer het idee kreeg dat ik dood ging, lijkt de misselijkheid nu weer af te nemen? En ook omdat het pas de eerste eisprong in 54 weken is, dacht ik al dat het nooit goed zou kunnen zijn. Ik had ook geen duidelijk gevoel van dat het goed zit, zoals ik de vorige zwangerschap wel had...Sorry de onzekerheid slaat toe
Dank je! Allereerst: je hoeft niet te zeggen dat het stom is dat je je zorgen maakt of sorry dat je onzeker bent. Want die gevoelens kent iedereen hier joh! Bovendien begrijp ik je onzekerheid heel goed op basis van de dingen die je noemt. Je hebt gewoon een geruststelling nodig in de vorm van je echo maandag, en dat duurt nog heel lang voor je gevoel. Maar het hóeft allemaal niets te betekenen hè, wat je hebt bedacht als zorgenpunten. Want elke zwangerschap is anders! Zolang er geen ernstige krampen en zwaar bloedverlies zijn, kan het gewoon allemaal goed gaan! Dus ik zou proberen, hoe moeilijk ook, om nog even geduld te hebben tot maandag. En te onthouden dat er bij iedere zwangerschap weer andere kwaaltjes de boventoon voeren. En dat je eigenlijk geluk hebt dat je nu niet zo zwaar misselijk bent!
@1981Mama ik denk inderdaad dat de enige oplossing om jouw onzekerheid weg te nemen, een echo is. Ik snap je onzekerheid heel goed maar bedenk dat het juist positief is als je dit keer geen hg hebt. Misschien heb je wel normale zwangerschapsmisselijkheid. Dat komt en gaat. Althans ik ben de ene dag de hele dag misselijk en de andere dag alleen morgens of in de middag. Het is helaas echt afwachten. Meer kun je niet doen nu, hoe vervelend het ook is.
Helemaal niet stom! Heel logisch.. de eerste weken tot de echo duren zooooo lang! Probeer er vertrouwen in te hebben. En wat de andere meiden zeggen; misschien deze keer heen HG maar "gewone" misselijkheid. Ik heb t ook niet elke dag. Meestal wel 's middags, maar had maandagmiddag nergens laat van. Gisteren en eergisteren wel weer echt misselijk geweest. Had je trouwens gisteren niet alsnog een emmer nodig? Iedereen heeft t altijd over grote borsten, gespannen en gevoelig, ik heb nog steeds theezakjes Vraag me ook weleens af of dat niet eens moet veranderen, maar blijkbaar heb ik die kwaal gewoon niet... Nog even volhouden tot maandag!
@1981Mama hoe moeilijk het ook is, probeer het los te laten meid. Over 4 dagen heb je een echo, wat m.i. echt snel is hoor. Na het weekend kun je jullie boontje bewonderen Het hoeft niet hetzelfde te gaan als vorige keer (gelukkig!!) en hopelijk heb je gewoon minder missselijkheidsklachten dit keer. Zou super zijn toch! @Zon79 mijn borsten zijn nu ook niets veranderd. Vorige keer ook niet, na een zw en een jaar bv nog dezelfde maat Ik zie het maar als iets positiefs haha
Succes meiden met de echo! Geniet er van ik duim voor mooi hartjes! @1981Mama een echo zou voor jou nu fijn zijn inderdaad.. zaterdag mocht je toch? Of haal ik nu mensen door elkaar? Hier was de misselijkheid ook een paar dagen weg. Nou vannacht was het weer helemaal terug hoor.. ik hoop voor joi dat je de gewone misselijkheid hebt en sowieso geen HG!!
Bedankt meiden voor de bemoedigende woorden! Ik mag maandag voor de echo iig. Nog een paar dagen! Ik zou het daarna wel van de daken willen schreeuwen maar doe ik niet
Succes en plezier met de echo's meiden! Hier even een klaagpost! Vanaf wanneer wordt de zwangerschap leuk? Vanaf een week voor m'n NOD heb ik last van m'n borsten (inmiddels al 1 cupmaat gegroeid en iedere stap doet pijn), m'n darmen (heel winderig en krampen), buikpijnaanvallen (vooral als ik wakker word), misselijkheid verdeeld over de dag (ik slik liters speeksel weg voor m'n gevoel), rugpijn en niet te vergeten de mega vermoeidheid! Mijn dagen bestaan uit werken, slapen, eten en slapen... Ik hou mij er maar aan vast dat het na het eerste trimester beter wordt, want ik heb geen idee hoe ik dit nog 34 weken moet volhouden... Voordeel is wel dat ik geen last meer heb van migraine! Oké, ik vind mezelf heel zielig nu. Sorry voor de ego-post... Morgen kan ik het vast beter relativeren
Leuk he, zwanger zijn Welkom op de zogenaamde roze wolk haha...die ik nog nooit heb gezien trouwens. Zwanger zijn is heel mooi en iets waar je super dankbaar voor bent, maar het is ook gewoon een feit dat je lijf is overgenomen door een klein parasietje en je nergens meer iets over te zeggen hebt. Tenminste zo voelt het. Hopelijk wordt het na 3 maanden minder, als je pech hebt na 9 maanden Kop op meid, we snappen je allemaal dus een ego-post mag zeker hoor. Niemand staat iedere dag euforisch op