Vanmiddag hier ook een verjaardag. Heb ' smiddags echt al een buikje, even goed bedenken wat ik aan ga trekken.. Dromen jullie ook zo ontzettend raar? Ik heb elke nacht echt bizarre dromen, die ook nog eens levensecht lijken.
Ja hier ook iedere nacht rare dromen.... Zo had ik vannacht de dam tot dam loop gelopen En mijn man had hem gefietst op de tandem met zijn ouders en zus hahaha
@Tioman Wauw wat een fantastisch nieuws!!! Wat een opluchting!!! Gefeliciteerd!!! @merel123 Gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat kloppende hartje hè!
@1981Mama en @Fien25 Morgen en dinsdag is het jullie beurt! Ik duim voor jullie! Wij gaan overigens ook de NIPT doen.
Klopt, morgen een echo. Ik ben vandaag te misselijk om me erop te verheugen gisteravond nog gesproken over wat me ingodsnaam bezielde om nog een kindje te willen en weer zo ziek te worden. Ik heb na 2,5 jaar eindelijk mn leven terug en kan voor mn eigen kind zorgen en dan ga ik weer terug de goot in
Shit zeg meid, wat je er allemaal voor over moet hebben he. Ik lig zelf ook al dagen veel op de bank of bed. Heeeel misselijk Morgen weer werken, ik weet niet hoe... Ziekmelden met 7wk gaat me echt te ver, maar op deze manier is het niet te doen. Houd je wel nog eten binnen of komt alles er al uit?
Hoi dames, Ik zie dat het hier lekker druk is dus wil graag met jullie meelezen en af en toe wat posten ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Volgens mijn berekeningen ben ik 14 april uitgerekend. 30 augustus onze eerste echo Het is ons 2e kindje wat na 2 jaar en 3 maanden eindelijk via de eerste ivf terugplaatsing gelukt is. Zo blij dat het gelukt is maar tegelijkertijd nu weer spannend of het goed blijft gaan. Bij mijn eerste geen extra onderzoeken gedaan maar wil nu toch wel voor de nipt gaan. Bij sommige krijg je het geslacht wel te weten heb ik gehoord. Als dat zo is, wij ook heel erg graag we hebben een zoontje van 3 jaar
Wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen . Even een vraagje. Mijn urine blijft trouwens heel geel. Hebben jullie daar ook last van? Ik drink voor mijn gevoel echt al veel water.
@Zon79 ja hier komt ook steeds een buikje te voorschijn door mijn t shirt heen.. Hihi! Daar moet ik nog wel wat op bedenken want de meeste shirts die ik heb zijn vrij strak. Die moet ik nu maar even niet aan doen. @1981Mama wat vervelend dat je zo misselijk bent. @Hyacintje nee bij mij is de plas soms ook wel lichter. Maar heb inderdaad wel het idee dat het sneller geel wordt. Ik mag ook dinsdag een echo nog laten maken in het ziekenhuis. Ik hoop voor de laatste x in het ziekenhuis en dat dan eerst klaae is daar Spannend weer! Maar de echo van afgelopen donderdag heeft me gelukkig voor een groot gedeelte gerust gesteld!
Ik heb me vorige keer ziekgemeld bij 6+4 dus het kan wel. Ik kan zo ook niet werken, moet dinsdag beslissen of ik me ziekmeld. Komt vaker voor dat vrouwen vanwege misselijkheid niet kunnen werken heb ik me toen laten vertellen... Het helpt als je al een zwangerschapsverklaring hebt, dus die ga ik zeker vragen morgen. Ik hou nog wel water binnen en mcdonalds helpt ook maar ik woon er niet in de buurt helaas. Ik word misselijk van reclames over eten (geitenkaas bijv) en ookal kokhalzend boven de luier van zoontje gestaan...
@1981Mama ik heb vrijdag de eerste echo dus wacht die even af. Als ik het niet red op het werk meld ik mij ziek met een smoesje. Hier wisselt het per dag wat ik binnenhoud, er is geen pijl op te trekken Vet eten trekt mij ook wel aan haha
Oooo slapen is hier ook echt dramatisch... blegh! @Hyacintje hrb ik ook met mn urine! Echt gelig steeds...
Wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen dat je eraan denkt om je nu al ziek te melden… Sterkte! Welkom @Silver27 , gefeliciteerd, fijn dat het met ivf gelukt is! @Hyacintje Dat heb ik ook, die vaak gele urine ondanks het vele drinken. Fijn @Claudiaaxx dat je dinsdag alweer mag!
Gelukkig ben ik niet de enige dan. @1981Mama geniet van je echo morgen! We horen graag hoe het geweest is.
Ooooo help meiden! Morgen zouden we bij mijn ouders eten... alleen nou gaan we iets eten wat ik niet mag hebben En ze weten het nog niet... ik wil voor mijn eigen gevoel echt proberen te wachten met vertellen tot na de 1e echo!! What to do?! Toch maar vertellen of me morgenmiddag ziek melden? Hihi...
:O oh shit.... Ehm Ik heb het wel verteld de eerste keer. Was vlak voor kerst en ik zag anders alles wat ik niet mocht al aankomen... Maar als je het voor je gevoel nog niet wil vertellen dan zou ik het proberen te verplaatsen naar na de echo? Of alleen op de koffie komen zodat je het eten ontwijkt. Last minute afzeggen vind ik zelf niet zo chic omdat mensen dan vaak al voorbereidingen voor het eten hebben getroffen... Dus dan zou ik uiterlijk morgenochtend afzeggen Lastig!