1 April t/m 14 April 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pluisje30, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ach! Kan ik me goed voorstellen. Nu t zover is weet je ineens weer waar je aan begonnen bent hè? En t herstel wordt nu misschien nog wel zwaarder. (Was bij een vriendin van mij tenminste, maar die was veel te snel weer zwanger) Heb geen woorden om je op te peppen helaas..Dikke knuffelen

1981Mama vindt dit leuk.
  2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Pfff hoe kom ik morgen de dag door op m'n werk :( Kijken of ik ergens stiekem in een hoekje kan gaan liggen ;)

Kaatje1603 vindt dit leuk.
  3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    We eten vrijwel altijd bij mn ouders op maandag... dus op de koffie en dan weer weggaan is niet echt een optie!

Ik ga er even een nachtje over slapen denk ik... maar denk dat ik me morgenochtend dan idd ziek meld...
    voelt gewoon nog niet goed op de een of andere manier..: en ik vind t ook nog steeds een btje eng! Hahaha

4. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ach wat sneu dat jij je ook al zo slecht voelt. Sterkte vandaag!
    Ik heb er ook moeite mee om naar m'n werk te gaan, maar vooral omdat ik ZÓ MOE ben. Zou de hele dag wel in bed willen liggen.

5. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Succes vandaag meiden!! Duimen voor mooie echo's!

Ik zit echt in dubio, voel me super beroerd en heel misselijk. Het liefst kruip ik een week in bed :( Eens zien hoe het gaat op het werk...

6. sunshine17

1 aug 2017
    60
    38
    18
    Vrouw
    Jullie berichten zijn allemaal heel herkenbaar! Ook ik zit in dubio. Ik voel mij alleen nu niet ziek genoeg om mij ziek te melden, maar ik kan ook niet presteren op 100%. Ik ben vandaag vooral moe. Daardoor gaat alles ook enorm langzaam!

Gisteren heb ik trouwens al heel de dag afgewisseld tussen op bed liggen en op de bank liggen, maar het is niet dat ik daardoor uitgerust ben...

7. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Succes met naar werk gaan meiden! Hopelijk lukt het een btje...

Ik mag morgen weer beginnen na mn vakantie... ergens wel weer zin in maar zie er ook wel weer een btje tegenop. Ach we gaan het zien!

Verder besloten me "ziek te melden" bij mijn ouders... wil eerst echt zekerheid vd echo! Voelt ergens wel als 'liegen' maar ja...

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Hyacintje had jij nou ook binnenkort een pretecho?? Of heb ik het totaal verkeerd opgeslagen??

Zit hier meer huilend dan vrolijk op de bank als ik eerlijk ben... gezegd dst ik dus niet kwam eten vanavond en heel eerlijk gezegd voelt dat zooo niet goed! Gooi er nog een hoop misselijkheid bovenop en t gevoel dat ik toch al niks doe et voila: :cry:

9. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik kan met mijn werk ook regelmatig thuis werken, maar werk de laatste weken dus echt heel veel thuis en dat begint op te vallen. Dus ik denk dat ik het deze week ook moet gaan vertellen. In ieder geval aan een aantal van mijn collega's. Wil ik eigenlijk niet, maarja de smoesjes beginnen wel op te raken.

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    jaaa ik ook, in mn bedje voel ik me best ok. Maar moet zeggen dat t tot nu toe mee valt op werk. (tja, t is pas 9 uur :roflmao:)

MJBP vindt dit leuk.
  11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Lastig he... eigenlijk wil je het wellicht nog niet vertellen, maar ontkom je er eigenlijk niet meer aan! Misschien dat het ook wel weer helpt, qua begrip vanuit werk...

12. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    nee he, dat werkt bij mij ook helemaal niet. Vraag me af of ik niet gewoon meer energie krijg als ik wat actiever ben. Beetje afleiding zoeken. Ik blijf niet thuis, want dan kan ik dat tot 15w blijven. Weet dat t nog erger wordt tot ongeveer 12 w en dan langzaam iets beter. pffff wat een vooruitzicht.
    succes meiden!! we slepen elkaar er wel doorheen

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Rustig zittend op de bank is idd het beste... maar begin me erg nutteloos te voelen :(

14. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    oh ja, ik schiet ook elke keer vol. dat had ik bij mn andere zwangerschappen helemaal niet. Op zich ben je ook niet lekker, dus je hebt niet eens gelogen

15. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ja en t leven is een beetje saai zo he

16. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nee ergens niet idd... maar toch voelt t niet fijn! Deel eigenlijk alles met mn moeder. En dit nog niet...

En idd t leven wordt best saaaaaai zo! Hou me maar vast aan t feit dat dit vaak de heftigste weken zijn qua misselijkheid en hormonen enzo... hopelijk over een paar weekjes weer beter!
    We moeten er alleen even doorheen...

17. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ja dat vooral he... je hebt het gevoel dat je de dagen maar een beetje weg zit te kijken. Maar goed, bij mezelf weet ik wel dat het vanaf een week of 11-12 al echt beter gaat worden

18. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Daar probeer ik me ook aan vast te houden idd..

Pluisje30 vindt dit leuk.
  19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow Jeej meiden, wat een ellende zeg!
    Ik klop het af, maar ik mag niet klagen.
    Behalve wat misselijk vooral in de middag voel ik me best goed. Wel sneller moe en inspanning kost moeite. Maar verder gelukkig niet. Ow ja, veel plassen snachts en lig elke nacht wel een tijdje wakker.
    Kan mijn werk prima doen, en dat is maar goed ook, aangezien ik zzper ben. Dus niet werken is ook niks verdienen. Heb net ruim 3 weken vakantie gehad, dus die voelen we wel in de portemonnee natuurlijk... hopelijk kan ik ook lang doorwerken. Weet nog niet hoeveel weken verlof ik neem, wil liefst zo snel mogelijk weer beginnen.
    Bij de vorige had ik 4 weken voor en 4 weken na de bevalling gepland. Liep alleen allemaal even anders dan verwacht, na de bevalling die met 36+5 begon nog 5 weken met de kleine in Nijmegen gelegen...
    Deze keer hoop ik natuurlijk een gezonde baby te krijgen, maar de onbezorgdheid is helaas wel weg door deze ervaring....

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Das zeker fijn dat het zo kan zeg... wat doe je voor werk als ik vragen mag?
    Hier ook zzp-er dus de zomervakantie hakt er altijd wel in... maar heb gelukkig een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering en je kan via t uwv tegenwoordig een zwangerschapsuitkering krijgen dus dat scheelt wel tijdens verlof!

Ik ga gewoon voor een vol verlof en zoek vervanging... ben Kinderoefentherapeut en werk dus zelfstandig!

Wat balen dat je de vorige x zo lang moest blijven zeg... vanwege te vroeg geboren??

Deel Deze Pagina