neeeeee! wat irritant zeg. Ik had ook expliciet gevraagd om nog niets tegen de kinderen in de familie te vertellen. Maar ze denken volgens mij dat kinderen gek en doof zijn. Ze luisteren continu mee, dus de nichtjes en neefjes weten t nu ook. Hoop dat ze hun mond houden, want wil ook nog niet dat mn eigen kinderen het weten en al helemaal niet dat ze t van een ander horen En m'n vader was er ook hard over aan t praten in de tuin. " wat geeft t nou als iemand t hoort?!"
Wat geeft het nou dat iemand het hoort??? Woooowww brutaal zeg! Het is toch aan jullie... gaat wel over je grenzen heen zo! Kennisje van me staat op punt van bevallen... heeft haar facebook tl dichtgegooid zodat niemand er een felicitatie oid op kan zetten en ze echt zelf de aankondigingvd geboorte kunnen doen... echt belachelijk dat t moet zeg!
Goedemorgen! Meiden die een echo hebben, veel plezier! We hopen weer op mooie kloppende hartjes! Weet niet meer wie t vroeg, maar ik ben gastouder, groot voordeel dat ik m'n kleintje dus thuis heb en niet naar de opvang hoef te brengen. (Hij gaat sinds een paar maandjes wel 1 dag in de week naar het Kdv want het is een enorme mama-plakkerd) Kans op herhaling is nihil gelukkig, maar ik ben er stiekem toch bang voor. Ga als we op Facebook verder kletsen wel keertje vertellen wat hij precies heeft, maar hier te herkenbaar.
Bizar he? Maar ik heb t ook gedaan destijds. En toen wij gingen trouwen hebben we de ceremoniemeester laten zeggen dat we niet wilden dat er al op de dag zelf foto's op Facebook zouden verschijnen. Wist sowieso van een tante en Mn schoonmoeder dat ze dat wel zouden doen anders. De volgende dag om 07:30 stonden er foto's op van precies die 2 waar we het van verwacht hadden!
Mijn Facebook tl stond al dicht, maar er was 1 iemand die me getagged had op haar eigen tl... En toen ik lag te bevallen postte de toekomstig tante al een bericht dat ze vandaag tante zou gaan worden...
Belachelijk!! Maar je kan ook instellen dat er eerst om jouw toestemming gevraagd wordt als je getagd wordt. Dat heb ik toen ook gedaan.... Sommige snappen het gewoon echt niet he? Zilk nieuws wil je toch graag zelf bekend maken!
Jeetje wat een onbeschofte mensen zeg! Sorry hoor maar ik vind dat echt niet kunnen. Mijn vader deed dat ook bij mijn schoonzusje, ze stuurde de 1e foto door als aankondiging dat mijn nichtje geboren was...plaatst hij het op FB Mijn moeder en ik waren boos en hij haalde het meteen eraf. Ik kan ook niet tegen mensen die me nu steeds vragen of ik zwanger ben. Alsof ik het wil vertellen omdat zij er nu druk op leggen. En niet 1x he...nee blijven proberen Beterschap @1981Mama ! Ik ben vandaag weer aan de slag gegaan.
Hier helaas minder goed nieuws. De echo was niet goed. Er was alleen een dooierzakje te zien van 5 weken, en geen hartactiviteit. Waarschijnlijk een missed abortion. Hoewel onze zwangerschap niet geplaned was, was een 2e heel erg gewenst. We keken er stiekem heel erg naar uit. Nu lijkt het wel of de grond onder je voeten weg valt. Zo leeg ineens. Toch zo veel verdriet. Ik heb donderdag een afspraak bij de gynacoloog. Zij kijken dan verder naar de opties. Het voelt raar om nog zwanger te zijn, terwijl het niet goed zit. Waarom kan m'n lichaam het zelf niet opruimen? Dan weet je waar je aan toe bent. Maar ook geen bloed zegt dus helemaal niets.
1 t/m 14 april 2018 mama's 1 april Tylmare - 28 jaar - 2e kindje MJBP - 38 jaar - 1e kindje Zon79 - 37 jaar - 3e kindje Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje Allie7 - 38 jaar - 2e kindje 2 april 3 april Fien25 - 30 jaar- 2e kindje 4 april Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e dochtertje verloren na 20wkn zwangerschap) 5 april Hyacintje - 33 jaar - 2e kindje Autumn86 - 31 jaar - 2e kindje Claudiaaxx - 24 jaar - 1e kindje 6 april 7 april Pollybaby86 - 31 jaar - 3e kindje 8 april 9 april aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje 10 april 11 april 1981mama - 36 jaar - 2e kindje 12 april XRose - 27 jaar - 2e kindje Sterre* - 31 jaar - 1e kindje 13 april Sunshine17 - 26 jaar - 1e kindje 14 april Afsprakenlijst: 22/08 - Fien25 - 1e echo + intake verloskundige 23/08 - Hyacintje - intake verloskundige 23/08 - Zon79 echo (vk) 25/08 - aardbeitjes - intake + 1e echo vk 25/08 - Hyacintje - tweede echo (pretecho) 29/08 - pollybaby86 - intake + 1e echo vk 29/08 - Sterre* - intake + 1e echo 30/08 - Tylmare - 2e echo 31/08 - Tylmare - intake verloskundige 31/08 - 1981Mama - intake vk en internist 01/09 - MJBP - 3e echo (termijnecho) + controle vk 04/09 - Kaatje1603 - intake gyn + 1e echo 05/09 - Pluisje30 - 3e echo + gyn 06/09 - Sunshine17 - intake + 1e echo 07/09 - Claudiaaxx - termijnecho 08/09 - hyacintje - derde echo 08/09 - 1981mama - termijnecho en intake gyn 20/09 - Tylmare - termijnecho 21/09 - 1981Mama - 3e echo en NIPTafspraak Jongens (0) Meisjes (0) Verrassing (0)
Onze echo was gelukkig goed!! Deze keer was het inwendig, het hartje klopte goed. Ze heeft het twee keer opgemeten. Één keer kwam ze op 7.3weken uit en één keer waarbij ze zei dat het een betere meting was kwam ze op precies 8 weken.
Ow nee Fien wat vreselijk!! Hoe ver zou je nu moeten zijn? Kan het nog zo zijn dat je ernaast zit met je eisprong of late innesteling ofzo? Sterkte, echt heel erg rotnieuws!!
Dankjewel!! Jaa nou ik zat nog in twijfel, heb een hormoonpompje gehad en eerste dag van laatste menstruatie was 24juni. maar mijn eisprong was later (13juli) en vanuit daar gezien zou ik nu 7week en 5 dagen zwanger zijn! Dan klopt het precies. Ze heeft ook als uitgerekende datum 5 april 2018 genoteerd ze gaat er dus vanuit dat ik nu 7 week en 5 dagen zwanger ben.