Uniform? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Ik heb het wel op mijn werk verteld. Ik draai namelijk ook piketdiensten en ik vind dat nu absoluut niet fijn. Ik slaap iedere nacht tot een uur of 4 en dan ben ik klaarwakker. Wij gaan het woensdag aan de ouders vertellen. ik vind het fijn dat ze het weten. Ik kan het ook echt niet zo lang voor me houden ben ik bang. De rest hoort het wel na de eerste echo.
Wat doe je voor werk Fien? Ik werk in de kinderopvang en wat doen de rest van de meiden.? Wel benieuwd naar. Mijn moeder weet het, sinds t weekend. Ze zag t namelijk al aan me. Verder vertellen we het pas aan familie als we een goede echo hebben gehad. Vrienden misschien na 12 weken, of als het eerder opvalt (bolle buik enz) . Op Facebook pas na 20 weken denk ik.
Ik heb t 1 goeie vriendin meteen verteld. die wist t bij mn 2e eerder dan mn man En vanmorgen m'n moeder, ze vroeg wat ik voor afspraak had vanmiddag (ze past op), ik dacht dat ze t al door had afgelopen weekend, dus ik heb t haar verteld. Was namelijk bij de 2e een teleurstelling dat ze zelf zei: moet je me niets leuks vertellen? Ik was daar erg boos om (zal wel de hormonen zijn) Dus nu maar zelf verteld voor ze t vroeg, haha. Ze had t totaal niet verwacht en moest er even aan wennen, want ze heeft zelf 3 kinderen kort op elkaar als heel druk ervaren. Maar ze appte net dat ze zooooo gelukkig is. De rest van " mijn gezin" vertel ik t over 2 weken, dan gaan we met z'n allen een weekje weg. Maar alle kinderen denk ik nog niet die daar bij zijn. En verder tot 10-12 weken en op mn werk na 12w denk ik. En jij? alleen je familie na de echo of iedereen?
dat lijkt me echt een nachtmerrie! Ik heb 2 mk gehad en ik ben ook pas bij de 20w een beetje gerust. Maar pas echt na de bevalling. Ik was bij mijn vorige echt bang dat er bij de bevalling iets mis zou gaan. hopelijk kunnen we allemaal wel een beetje genieten...zo zonde al die zorgen.
haha, die moeders he! Mijn zus heeft vooral alles door. Die had mijn moeder vorige keer getipt. Nu dacht ik dus dat ze t zelf door had, maar ik was para. Hoe reageerde ze?
Heel blij met mn laatste test (nu echt de laatste) Vanmiddag echo, er is vast niet veel te zien, maar vind t heel spannend!
Mooi meid, dat ziet er goed uit! Dat wordt vast prachtig vanmiddag! Ben ook benieuwd, en nog extra omdat we gelijk lopen!
We gaan het vertellen na de eerste echo als deze goed is. Maar dan aan alleen familie. De rest na de termijn echo/12 weken ofzo. Ik heb net vakantie als we de 1e echo hebben dus na onze vakantie ga ik het hier denk ik ook vertellen aan gastouderbureau en vraagouders (ben gastouder dus) Die hebben toch ook langere tijd vervanging nodig dus hoe eerder ze het weten hoe beter denk ik. Het liefst schreeuw ik het nu al van de daken hoor, maar wil eerst ff de bevestiging dat er uberhaupt iets zit en de testen niet liegen. Heb zo weinig echte kwaaltjes dat ik het amper kan geloven ofzo. Maarja dat had ik bij mijn zoontje dus ook.
Wauw mooi! Nee met 5 weken is er inderdaad niet veel te zien. Ik heb een echo gehad met 5 weken en 3 dagen de vorige keer. Alleen een stipje zag je. Ze kunnen wel zien of het op de goede plek zit, dat is wel fijn.
Oké wat grappig. Nou ze is wel blij natuurlijk, maar heb haar al 3x blijgemaakt en het ging mis. Dus nu is ze voorzichtig met haar reactie. Ze heeft ook zoiets van , eerst zien dan geloven, of het nu blijft zitten.
Ja vreselijk he. Ik hoop idd dat we snel kunnen gaan genieten. Maar ik denk dat dat pas een beetje komt na de 12 weken. En bij 20 weken idd een beetje rust en hopelijk nog meer genieten.
Een mooie test hoor! Hier vandaag ook een laatste testje gedaan. Eindelijk een knaller nu! Gelijk maar een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Op 22 Augustus hebben we een eerste echo!
Ik heb het al aan alle ouders verteld. Mede omdat ik waarschijnlijk na 6wk wel ziek wordt (HG). Mocht het mis gaan dan vind ik het ook fijn dat ze het weten kunnen ze meeleven. Verder wacht ik de echo van 21juli af. Daarna vertel ik het vriendinnen enzo
1 t/m 14 april 2018 mama's 1 april Tylmare - 28 jaar - 2e kindje MJBP - 38 jaar - 1e kindje Zon79 - 37 jaar - 3e kindje Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje Allie7 - 38 jaar - 2e kindje 2 april 3 april Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje 4 april Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e dochtertje verloren na 20wkn zwangerschap) 5 april Hyacintje - 33 jaar - 2e kindje 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 1981Mama - 36 jaar - 2e kindje 11 april 12 april 13 april 14 april Afsprakenlijst: 21/07 - 1981Mama - 1e echo + gyn 31/07 - pluisje30 - eerste echo en intake gyn 03/08 - Allie7 - 1e echo 08/08 - MJBP - eerste echo 08/08 - Zon79 - eerste echo en intake verloskundige 12/08 - Mama2017 - eerste echo 16/08 - Tylmare - eerste echo 17/08 - MJBP - tweede echo en intake verloskundige 23/08 - Hyacintje - intake verloskundige 31/08 - Tylmare - intake verloskundige 08/09 - hyacintje - eerste echo Jongens (0) Meisjes (0) Verassing (0)
Ik ben gastouder, vorige keer zijn alle kindjes na mn verlof teruggekomen. Hopelijk dit keer weer. Zie er wel tegenop om te vertellen, maar onze kinderwens laat ik niet in de weg staan door m'n werk. Ik zit helemaal vol en heb zelfs een wachtlijst tot 2018 dus mochten er wat weggaan dan komen er wel weer nieuwe kindjes. Alleen ben ik super blij met de kindjes en ouders die nu komen... @Pluisje30 mooie test! En veel plezier bij de echo vanmiddag!
We hebben het onze ouders de dag van de test verteld. Mocht het mis gaan zouden we daar ook komen voor steun. De rest van de familie vertellen we na de eerste echo. Op mijn werk eind september (dan hoor ik een vast contract te krijgen, dus wil het voor de tijd nog niet vertellen met het risico dat ik geen vast contract krijg)
Hoeveel weken ben je dan? Ik ben in die week jarig en hoop ook dan een echo te hebben zodat ik het op mijn verjaardag kan vertellen!
Mag ik ook meekletsen. Ben 31 zwanger van mijn 2de kindje. In januari een MA gehad. Nu hopen dat het goed gaat. Nog geen contact met de verloskundige gehad, we wachten op akkoord van financiering. Zodra deze akkoord is ga ik een afspraak maken. Heb geen zin om in mijn zwangerschap te wisselen van verloskundige. Over 2 weken hoop ik een afspraak te kunnen maken. Uitgerekende datum zal waarschijnlijk 5 april zijn.