Nee... bureau hier in de buurt had pas eind vlg week plek! Ja dan is t nog maar kort tot de 4e, dus ik bikkel door...
Ja zo voelt t vandaag even weer wel... weinig afleiding zo thuis vandaag dus dan ben je er in je hoofd weer extra mee bezig!
Ik vind het wel pittig met een actief mannetje van 3,5 hoor. Merk dat ik weinig kan hebben. Hopelijk word ik geen hormonster!
Ja das ook wel herkenbaar idd... kan weinig hebben! Is mn dochtertje de dupe van! Voel ik me dan wel weer schuldig over! Ze ligt nu even op bed... ik ook. Maar voel ik me dan weer schuldig over omdat ik dan niets in huis doe. Echt hoor, wordt soms knettergek van mezelf! Hahaha
Haha ik lig met mijn zoontje even in het grote bed tv te kijken. Even een momentje rust aangezien hij niet meer slaapt. Snap dat je je schuldig voelt maar je doet het niet voor niks. Je lichaam heeft het gewoon nodig!
Wauw wat is er weer een hoop geschreven! Over de geslachtsbepaling: wij willen het juist niet weten. Wij vinden dat het magische randje van de zwangerschap dan verdwijnt. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we de opa's en oma's na de bevalling ook nog niet vertellen wat het geslacht en de naam is. Enkel dat hun kleinkind is geboren! Wij vinden het veel te leuk om hun gezichten erbij te zien wanneer ze horen of het een kleinzoon of kleindochter is geworden! Ze moeten dus wachten tot het kraambezoek. (Waarschijnlijk staan ze toch dezelfde dag op de stoep.) Morgen om 11:30 uur hebben we weer een echo in het ziekenhuis. Ik vind het toch wel heel spannend! Ik hoop zo dat het hartje nog steeds klopt.. Na drie miskramen ben ik behoorlijk onzeker..
Hoi! Heb niks terug gelezen, sorry daarvoor! Dus als ik wat heb gemist... Excuus! Zag dat ik was getagged door @Zon79 Vakantie is hartstikke leuk, kunnen gelukkig gewoon genieten Nog geen bloed gespot dus ik blijf hoop houden! Nu weer terug naar de internetloze middle of nowhere haha!
Ik heb dus sinds vanmorgen af en toe last van bruin bloedverlies. Niet veel, zomaar een druppel bij een toiletbezoek, maar iedere druppel is één teveel Nu maak ik mij best wel druk (ook omdat ik vandaag niet misselijk ben...). Googlen maakt het ook niet echt beter. Ik heb pas 6 september de eerste echo. Als ik er morgen nog last van heb, is het gek om dan de verloskundige te bellen?
@sunshine17 bruin kan gewoon goedaardig zijn he. Ik heb het in week 4 en 5 gehad. Zo lang je er geen erge krampen bij krijgt en geen helderrood bloed, is er nog weinig reden voor paniek. Je kunt altijd bellen, met deze termijn zouden ze al iets kunnen zien. Succes
Tuurlijk kan je daarvoor bellen! Daar zijn ze voor hoor. Gewoon even doen morgen, kunnen ze je misschien nog geruststellen met een echo voor t weekend!
@sunshine17 gewoon bellen! Daar zijn ze voor. Ze hebben mij ook heel erg gerustgesteld toen. @Aardbeitjes en @Tioman geniet van jullie echo! Ik duim voor jullie. Ik heb echt een verschrikkelijke droom gehad. Dat ik een echo had (heb ik vanmiddag) en Dat niets goed was. Het leek echt zo echt. Bah echt naar wakker worden
He bah @Hyacintje wat een droom! Laten we hopen dat alles goed is straks. Ik word helemaal zenuwachtig wakker pfffff spannend.
Succes en plezierig met de echo's vandaag dames! Ik twijfel nog een beetje of ik de vk ga bellen. Vanmorgen weer een druppel bruin verlies, echt maar heel weinig. Ik had al een paar dagen last van obstipatie, kan het daarmee te maken hebben? Net is 'het' eindelijk gelukt, maar had toen wel een beetje kramp. Dat heb ik ook altijd als ik moet poepen en ongesteld ben, dus denk dat dat eerder met een gevoelige baarmoeder te maken heeft... Of is het iets waar ik mij wel zorgen over moet maken? Nu heb ik geen buikpijn verder.
Veel plezier vandaag met jullie echo's dames! @Hyacintje ohh wat een vervelende droom.. Hier m'n darmen van slag, gister nasi gegeten met satesaus. Gisteravond, vannacht en vanmorgen zat ik op de pot bah beroerd en zere buik. Hopelijk gaat het nu weet beter.