1 April t/m 14 April 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pluisje30, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nee... bureau hier in de buurt had pas eind vlg week plek! Ja dan is t nog maar kort tot de 4e, dus ik bikkel door...

2. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Arme jij!

3. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Fien25 heel veel sterkte vandaag meid!

4. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja zo voelt t vandaag even weer wel... weinig afleiding zo thuis vandaag dus dan ben je er in je hoofd weer extra mee bezig!

5. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik vind het wel pittig met een actief mannetje van 3,5 hoor. Merk dat ik weinig kan hebben. Hopelijk word ik geen hormonster!

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja das ook wel herkenbaar idd... kan weinig hebben! Is mn dochtertje de dupe van! Voel ik me dan wel weer schuldig over!

Ze ligt nu even op bed... ik ook. Maar voel ik me dan weer schuldig over omdat ik dan niets in huis doe. Echt hoor, wordt soms knettergek van mezelf! Hahaha

7. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Haha ik lig met mijn zoontje even in het grote bed tv te kijken. Even een momentje rust aangezien hij niet meer slaapt. Snap dat je je schuldig voelt maar je doet het niet voor niks. Je lichaam heeft het gewoon nodig!

Kaatje1603 vindt dit leuk.
  8. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Wauw wat is er weer een hoop geschreven! :D Over de geslachtsbepaling: wij willen het juist niet weten. Wij vinden dat het magische randje van de zwangerschap dan verdwijnt. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we de opa's en oma's na de bevalling ook nog niet vertellen wat het geslacht en de naam is. Enkel dat hun kleinkind is geboren! Wij vinden het veel te leuk om hun gezichten erbij te zien wanneer ze horen of het een kleinzoon of kleindochter is geworden! Ze moeten dus wachten tot het kraambezoek. :D (Waarschijnlijk staan ze toch dezelfde dag op de stoep.)

Morgen om 11:30 uur hebben we weer een echo in het ziekenhuis. Ik vind het toch wel heel spannend! Ik hoop zo dat het hartje nog steeds klopt..:oops: Na drie miskramen ben ik behoorlijk onzeker..

9. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hoi!
    Heb niks terug gelezen, sorry daarvoor!
    Dus als ik wat heb gemist... Excuus!
    Zag dat ik was getagged door @Zon79
    Vakantie is hartstikke leuk, kunnen gelukkig gewoon genieten :)
    Nog geen bloed gespot dus ik blijf hoop houden!

Nu weer terug naar de internetloze middle of nowhere haha!

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  10. sunshine17

1 aug 2017
    60
    38
    18
    Vrouw
    Ik heb dus sinds vanmorgen af en toe last van bruin bloedverlies. Niet veel, zomaar een druppel bij een toiletbezoek, maar iedere druppel is één teveel :rolleyes:

Nu maak ik mij best wel druk (ook omdat ik vandaag niet misselijk ben...). Googlen maakt het ook niet echt beter. Ik heb pas 6 september de eerste echo. Als ik er morgen nog last van heb, is het gek om dan de verloskundige te bellen? :oops:

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Met twijfels en onrust kan je vlgs mij altijd bellen! Dus ik zou het gewoon doen...

12. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    @sunshine17 bruin kan gewoon goedaardig zijn he. Ik heb het in week 4 en 5 gehad. Zo lang je er geen erge krampen bij krijgt en geen helderrood bloed, is er nog weinig reden voor paniek. Je kunt altijd bellen, met deze termijn zouden ze al iets kunnen zien.
    Succes

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Tuurlijk kan je daarvoor bellen! Daar zijn ze voor hoor. Gewoon even doen morgen, kunnen ze je misschien nog geruststellen met een echo voor t weekend!

14. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @sunshine17 gewoon bellen! Daar zijn ze voor. Ze hebben mij ook heel erg gerustgesteld toen.

@Aardbeitjes en @Tioman geniet van jullie echo! Ik duim voor jullie.

Ik heb echt een verschrikkelijke droom gehad. Dat ik een echo had (heb ik vanmiddag) en Dat niets goed was. Het leek echt zo echt. Bah echt naar wakker worden

15. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    He bah @Hyacintje wat een droom! Laten we hopen dat alles goed is straks.
    Ik word helemaal zenuwachtig wakker ;) pfffff spannend.

Hyacintje vindt dit leuk.
  16. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  17. sunshine17

1 aug 2017
    60
    38
    18
    Vrouw
    Succes en plezierig met de echo's vandaag dames!

Ik twijfel nog een beetje of ik de vk ga bellen. Vanmorgen weer een druppel bruin verlies, echt maar heel weinig. Ik had al een paar dagen last van obstipatie, kan het daarmee te maken hebben? Net is 'het' eindelijk gelukt, maar had toen wel een beetje kramp. Dat heb ik ook altijd als ik moet poepen en ongesteld ben, dus denk dat dat eerder met een gevoelige baarmoeder te maken heeft... Of is het iets waar ik mij wel zorgen over moet maken? Nu heb ik geen buikpijn verder.

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Veel plezier vandaag met jullie echo's dames!

@Hyacintje ohh wat een vervelende droom..

Hier m'n darmen van slag, gister nasi gegeten met satesaus. Gisteravond, vannacht en vanmorgen zat ik op de pot :| bah beroerd en zere buik. Hopelijk gaat het nu weet beter.

19. sunshine17

1 aug 2017
    60
    38
    18
    Vrouw
    Bah wat vervelend! Dromen kunnen soms zo echt lijken...

20. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Heel veel succes met de echo meiden!

Deel Deze Pagina