Wij wachten nog een tijdje met vertellen. Niemand weet dat we voor nog een kindje wilden gaan. Bij de vorige wist iedereen wanneer we een terugplaatsing hadden gehad en wanneer we mochten testen. Met 4 weken wist dus ook iedereen dat het raak was. Nu bewaren we het voorlopig nog even lekker voor onszelf! Een paar meiden die ik ken o.a via hier of via het traject van vruchtbaarheidsbehandelingen weten het wel. Maar ouders, familie en vrienden die horen het pas over een tijd!
Hier nog in twijfel wanneer te vertellen... denk dat ze t na thuiskomst al zien aan mn buik, hahaha! Maar wil zelf eigenlijk eerst een goeie echo... (fingers crossed)
Hee wat leuk, ik kom hier ook kletsen als het goed is Ben vandaag 4 wk, heel pril nog. Uitgerekend rond 9 april. Het is ons 2e kindje, mijn zoontje is 14 maanden nu.
Heb je al zo'n grote buik dan? Bij mij zie je nog niets. Was zelfs afgevallen omdat ik zo weinig eetlust heb vanwege de misselijkheid. Niks voor mij om weinig eetlust te hebben. Hihi Gezellig dat je hier ook meeschrijft @Aardbeitjes
Het zijn er 2! Het lijkt een beetje alsof t over iemand anders gaat ofzo, ik kan t niet geloven...helemaal in shock
Ik kan niet eerst mezelf voorstellen en dan pas hierop reageren!! Wat ongelooflijk zeg! Gefeliciteerd!!
Hi meiden! Ook ik sluit me hier aan Vandaag positief getest en 12 april uitgerekend! Ben nog een beetje ondersteboven ervan..
Oooh pluisje!!! Even schrikken denk ik? En je had er al 2, dat wordt zomaar verdubbeld! Waarom had je zo vroeg al een echo? Ik heb in het schema mijn echo op 21juli gezet maar dat had natuurlijk 21aug moeten zijn. Wellicht schuift ie nog naar voren nadat ik een internist spreek.
Welkom @XRose!!! En gefeliciteerd! Zie eat je al een knulletje hebt, leuk! Was je nu weer in de mmm?? Nee ik denk niet dat ik vandaag nog land. Haha Had een vroege echo voor een stollingsafwijking. Ze willen dan even zien of er echt een zwangerschap is voor ik aan medicatie begin
Dankjewel!! Nee dit was de eerste ronde dat we er voor wilden gaan, dus heel bizar! Blijf maar lekker zweven op je wolk hoor <3
Woooow! Das ff schrikken denk ik, 2? Mn vriend roept de hele tijd dat het er 2 zijn! Krijgen jullie savonds ook al een echte darmenbuik? Naast opgezette borsten en soms een menstruatieachtig gevoel merk ik niets, zoo spannend deze fase! Ik heb met ruim 8wk echo (24 aug), daarna gaan we t familie en goede vrienden vertellen. We hebben daarna 3 weekjes vrij dus daarna nieuws aan collega's en de rest!
Woooow pluisje 2!!! Jeetje meid, dat is schrikken of niet? Wij maken er weleens grapjes over, maar ik hoop toch echt dat het er eentje is! Welkom nieuwe dames, gezellig en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Bij mij schoot ook door m'n hoofd dat het er 2 konden zijn, omdat ik zo vroeg positief testte (3+1), dat was de vorige keer wel anders. iig maar 1 ei gesprongen hier Ik heb nog wel een buikje als restant van de vorige zwangerschap maar ik keek net in de spiegel en ik denk idd dat mijn darmen een beetje zijn opgezwollen
Ik heb de hele dag dus die zogenoemde darmenbuik pas nog maar 1 broek en ik ben nog maar 5 weken zwanger
Das frustrerend @Paris91 dat wordt shoppen! Of jurkjes/rokjes? Ik moest geloof ik rond de 10 wk over naar positiekleding, toen ik zwanger was vd de 1e!