Is jouw HG vastgesteld door een arts nu? Ik ken niet alle criteria maar geef je nu iedere dag zoveel over dat je lijf amper voeding heeft?
Het knalde er in 1x in. Ik heb het in de eerste zwangerschap gehad, en er is 86% kans op herhaling. Voelde me precies zoals in het verhaal, minus de urine want ik plaste bijna niet (uitgedroogd). Nu voelde ik het al een "beetje" opkomen, en 't knalde in 1x door naar 15x overgeven op een dag. Dat was voor mij het teken om de "chemo-pillen" te "eisen". Ze helpen, een beetje. Door de pillen, droog ik nu niet uit en krijg wat voedingsstoffen (morgen medische drinkvoeding). Ik val ook niet zoveel af gelukkig. Maar om nou te zeggen dat ik kan functioneren, nee. Lig de hele dag op de bank
@1981Mama, phoe.. heftig meid! Maar wel begrijpelijk dat je dan niet 2x op een dag heen en weer wilt voor het ziekenhuis. Dikke knuffel voor jou!
We bekijken het maar "positief". Bij 37+0 word ik ingeleid (andere reden).na week 30 voel ik me sowieso wat beter. Dus nog 22wekwn
JA ik las m ook, lekkere opsteker! ik was gisteren ook mn 9 maanden boekje aan t invullen, daar stond hetzelfde. Zet t dan bij de volgende week: hoera, t grootste gevaar is geweken.
Dank voor de steun meiden! Vanmiddag een echo, maar ik heb vorige week nog gezien dat het goed zit, dus eerlijk gezegd geloof ik het wel Vandaag weer geen smurf om me heen, mijn man heeft hem naar opa gebracht. Is beter zo maar ik mis hem wel. Hij blijft ook slapen en wordt morgen naar de crèche gebracht. Ik rij er langs op weg naar huis van het ziekenhuis Maar het id beter voor de smurf als hij me niet ziet... Ik vraag wel een fotootje...
ja, dat hele boek wat ik heb is denk ik door een man geschreven. Wat ik wil schrijven kan ik nergens kwijt en wat ik in moet invullen komt totaal niet overeen met mn gedachtes. Deze week een hele pagina over op wie t kind gaat lijken...weet ik veel! ik wil t even hebben over hoe ik me voel. Maar dat heb ik tot nu toe niet echt kunnen schrijven. Hebben jullie zo'n invul boekje? en welke dan?
Ja dat is dubbel he? als ie er is wil je rust, maar als hij weg is mis je m weer. zou er inderdaad maar niet langs gaan, das zo verwarrend. Bij mij maken de jongens er altijd zo'n scene van als ik ze ophaal, super schattig. Maar een uur later kan ik niet wachten tot ze lekker op bed liggen Super fijn dat je die hulp hebt. Hoe heb je dat de eerste maanden gedaan na je bevalling? Had je toen veel hulp van opa's en oma's of kon je zelf ook redelijk voor m zorgen?
Ja ik kijk ook altijd uit naar bedtijd haha. De eerste maanden na de bevalling waren drama. Man had 3weken vrij gelukkig, maar daarna was ik een aantal weken alleen met de baby bezig. Het was een huilbaby, dus mijn man stortte ook nog in omdat ik zoveel van hem vroeg. Met 11weken ging hij 3x per week naar de crèche, was de huilbaby afgelopen (na een opname van een week) en kwam alles in rustiger vaarwater. Mijn moeder heeft toen veel geholpen maae die woont inmiddels vwrweg
@Pluisje30 ik heb geen invulboekje. Had van een vriendin een kraambezoekboek gekregen maar ook nooit ingevuld
Vorige x had ikmdie van Pauline Oud... deze x nog geen een gekocht! Weet niet of ik dezelfde wil of een andere
Haha, dit is ook de eerste keer dat ik zo ver ben gekomen met invullen. Ik had ook zo'n bezoekboekje bij de 2e, die hebben we wel in laten vullen (meestal) Dat hoef ik zelf niet te doen
Een kwestie van mama heeft altijd gelijk. Hij is met 37w geboren met 4kilo. Zag er gezond uit maar was eigenlijk prematuur omdat organen minder snel rijpen bij mama's met diabetes(type1). Hij had hele tere darmen en die konden geen normale flesvoeding verdragen. Met pepti (fijner verteerbaar, eigenlijk voor koemelkallergie) werd het een ander kind dat riep ik al weken maar ik werd al weken voor gek verklaard