Wij hebben deze kaarten besteld en gaan volgende week langs bij de belangrijkste mensen. Mn beste vriendin weet het al, ze heeft samen met Mn zoontje gekrast en ze had echt niks door! Zo gaaf, haar reactie! Ze had namelijk niet echt naar de tekst gekeken, dacht dat het een kaartje met een kortingscode was van 1 of andere webshop ofzo, Haha. Ik bestel nog veel, vandaar Mijn kleinste vriendje is gisteren 2 geworden! Zo snel gegaan! Heb helaas al 2 dagen migraine, niet te doen. Ben gisteravond nog naar een masseuse geweest en zij heeft de scherpste randjes wel weg kunnen masseren. (Vorige zwangerschappen juist geen last van de migraine gehad en nu al 2 keer!) Vandaag vieren we de verjaardag van m'n zoontje dus wordt een drukke dag! Fijn weekend allemaal!
Ah wat balen migraine. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap op het eind heel erg gehad, zelfs tijdens de bevalling. Echt niet leuk. Hoop toch echt dat het nu weg blijft. Gefeliciteerd met je zoontje! Wij hebben het ons zoontje gisteren verteld. Hij was zo lief. Ging over mijn buik aaien. Ben benieuwd of dat zo blijft haha.
1 t/m 14 april 2018 mama's 31 maart MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk van een tweeling met 10 weken) 1 april Zon79 - 37 jaar - 3e kindje Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje Allie7 - 38 jaar - 2e kindje Hyacintje - 33 jaar - 2e kindje 2 april Claudiaaxx - 24 jaar - 1e kindje 3 april Fien25 - 30 jaar- 2e kindje 4 april Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e dochtertje verloren na 20wkn zwangerschap) 5 april Autumn86 - 31 jaar - 2e kindje 6 april Lindalovesmo - 29 jaar - 2e kindje 7 april Pollybaby86 - 31 jaar - 3e kindje Tylmare - 28 jaar - 2e kindje 8 april 9 april aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje Edith1987 - 29 jaar - 3de kindje 1981Mama - 36 jaar - 2e kindje 10 april 11 april 12 april XRose - 27 jaar - 2e kindje Sterre* - 31 jaar - 1e kindje Sunshine17 - 26 jaar - 1e kindje 13 april 14 april Afsprakenlijst: 12/09 - Sunshine17 - intake 12/09 - MJBP - 4e echo + NIPT + controle vk 13/09 - 1981mama - intake vk 14/09 - lindalovesmo - termijnecho 15/09 - aardbeitjes - termijnecho 15/09 - pollybaby86 - termijnecho 20/09 - Tylmare - termijnecho 21/09 - 1981Mama - 4e echo en NIPTafspraak 22/09 - Sterre* - termijnecho 03/10 - Claudiaaxx - controle 10/10 - hyacintje - Geslachtsecho
Wat een leuk idee met dat kraskaartje @Zon79 dat is een leuke tip? Die heb je denk ik ook met andere teksten? Ik ga even kijken Ja hier weten Mn ouders, schoonouders en zus het en eén Collega verder nog niemand. Denk dat we het in week van 18 september aan de anderen bekend gaan maken.
Wij hebben het de ouders en schoonouders verteld via het shirtje dat mijn zoontje aanhad. Het duurde even voordat ze doorhadden dat er 'grote broer' opstond. Hij was gewoon aan het spelen en wij zaten in spanning naar iedereen te kijken haha Andere bekenden krijgen een foto via de app. Een grote vriendinnengroep woont een eindje verderop, die zie ik niet binnenkort. Zo'n kraskaart is echt leuk! Had ik ook nog overwogen. Maken jullie nog een speciale foto of tekst voor social media?
@Aardbeitjes ah leuk! Ja wij doen verdere familie ook via de app alleen wil ik proberen om de opa en oma's het wel zo te vertellen Wij hebben een fotoshoot gepland staan, deze hadden we van iemand overgenomen en toen bedacht ik me opeens dat dat natuurlijk super leuk zou zijn om dan een foto te laten maken die we op Facebook kunnen zetten
Hebben degene die termijnecho hebben gehad ook het hartje gehoord? Bij ons deden ze dat niet, of is dat normaal met dit termijn
Ja heel kort. Ze zei ook dat ze dat niet te lang mocht laten horen. Bij 9+3. 2 jaar geleden niet gehoord toen hoor
Okee @Hyacintje en @1981Mama dan zou het denk ik wel normaal zijn dat ze het standaard later doen. Ja het lijkt me ook erg bijzonder om te horen!
Goeiemorgen! Sinds gisteren hier bijna niet meer misselijk... ergens heel fijn! Kan meer en voel me beter. Maar gelijk ook weer die twijfel en onzekerheid.... waaaaahhhh Jullie nog leuke plannen voor de zondag?!
@Kaatje1603 lekker van genieten!!!! Hier geen plannen behalve op de bank hangen en naar de mac. Die milkshakes zijn mijn redding....
Hier ook minder misselijk hoor en je hebt mijn echo gezien! Wij zijn lekker naar Blijdorp geweest. Was er prima weer voor. Vanavond lekker uit eten met vriendin. Kan ik lekker los bij de Italiaan. Mnom mnom
Pfffft hier nu dikke stress. Roze slijm net bij het afvegen. Vrees dus voor het ergste... Vorige mk was ook niet gelijk hevig bloeden en kramp. Morgen maar de vk bellen en hopen dat ik terecht kan....
Wat schrikken zeg maar had je dit niet al eens eerder deze zwangerschap? Miss hoeft het niets te betekenen? Hoop dat je snel terecht kan. Ik ga duimen!
Meid, wat schrikken, zeker omdat je je al zo onzeker voelde. Ik kan me heel goed voorstellen dat je denkt dat het slecht nieuws is, vanwege de miskraam. Maar het hoeft niets slechts te betekenen! Sterkte in ieder geval! Heb je nog bloedverlies of kramp gehad? Hoop heel erg voor je dat het meevalt en dat je dat snel bevestigd krijgt bij de verloskundige.
@Hyacintje nee heb het niet eerder gehad deze zwangerschap. Of bij mijn zoontje. Alleen dus bij die miskraam. @MJBP vannacht wel een maandverbandje in gedaan en zat niks op. Nog 2x naar de wc geweest vanmorgen en ook niets meer bij het afvegen, ook geen krampen. Maarja... Ook dat was weer iets bij de miskraam dat het de eerste dagen alleen einde van de dag was en pas toen de miskraam doorzette kwam de kramp. Brrr schrik zit er toch wel in hoor! Zo eens kijken vanaf hoe laat ik kan bellen, vraagouders hier weten ook nog van niks.