@1981Mama Sterkte meid! Ook al is het nu minder erg dan de vorige keer, het is nog steeds heftig zo te lezen. Hoe hebben jullie het volgehouden op de bruiloften? Veel plezier met vertellen meiden!
Ik denk dat ik wacht op de nipt uitslag, dus het zal na 12 wk zijn voor het wereldkundig wordt. Komende week vertel ik het wel aan vriendinnen en op het werk.
De bruiloft was heel erg leuk! Ben wel lekker om half 12 weg gegaan. Alleen sliep ik pas om 2 uur .en om 7 uur weer klaarwakker. Ben echt kapot!
Ik heb mijn angelsound erbij gepakt en Ik heb volgens mij het hartje gehoord! Links onderin bij mijn schaambot. ❤
Yeah! Vandaag de magische 12 weken bereikt! En natuurlijk @MJBP @Allie7 en @Hyacintje ook. Goh wat leek het toch een eeuwigheid te duren, en nu is het al zo ver! Fijne zondag allemaal!
Ohh fijn he! Ik morgen 12 weken Vandaag is de dag dat we het bekend maken, heb er zin in! Fijne zondag
Veel plezier @Claudiaaxx leuk!! En ooo meiden wat goed zeg... 12 weken alweer! Ik heb morgrn mn termijnecho... zal mij benieuwen! Vorige week bij prenatale diagnostiek kwam ze wel verder dan de week ervoor (meer op eigen telling) dus ben erg benieuwd morgen! Weet al wel dat t heel erg afbangt van welk echo apparaat er gebruikt wordt
Jeej! Al 12 weken wat gaat het hard! Ik tel nog even door totdat ik er ook ben Gistermiddag laat met mijn zoontje even in de ballenbak kunnen zitten (cafeetje met speelstuk voor kids) dus daar van genoten!. En toen ik na het eten weer snel op de bank ging liggen, kwam mijn zoontje die geen seconde stil kan zitten zomaar 2minuten naast me liggen en hij ging me aaien <3
Dames wat is het stil hier vandaag? Ik ben een nieuwe serie aan het volgen (omdat ik toch veel moet liggen) op Netflix. Call the Midwife. Iedere keer dat er een baby geboren wordt moet ik huilen, leuk die hormonen. Best een aardige serie denk ik!