Blond vraagje misschien, maar uit reviews enz filter ik het antwoord even niet. Kan ik nou met de Chromecast de filmpjes die op mijn harde schijf staan via mediaplayer of vcl, wel of niet streamen naar mijn tv? ( alleen Netflix en YouTube vind ik eigenlijk de moeite van aanschaf niet)
Ik stream er alleen netflix,youtube en popcorn mee.Volgens mij heb je voor de rest speciale app of programma nodig maar weet niet hoe dat zit. Ik vind hem zelf alleen voor YouTube en netflix trouwens ook zeker de moeite waard zeker omdat hij maar 35 euro kost.
hashahahahaha.. als ik alleen maar wist wat daar stond.. hahahah synologie en dlna.. Ik heb geen idee.. maar ik ga het nu googlen ben er inmiddels achter dat dit een behoorlijke omweg is
Alleen de programmas die je in de app store kan downloaden. Wil.je filmpjes kijken van je harde schrijf kan je beter een hdmi kopen. Ik.ben heel blij met chromecast kijk rtl lekker op me tv en netflix echt een super uitvinding
Heej als het eenmaal werkt werkt het he 😉 Heb er ook geen verstand van hoor ben alleen gebruiker hahaha mijn man regelt het technische gebeuren