Ik ben alleen thuis met m'n jongste zoon dit weekend en die heeft nog geen flauw benul van 1 april M'n vriend en ik wilden eigenlijk de welbekende druiven ipv paaseitjes grap uithalen bij de oudste 2, maar toen kwamen we erachter dat ze dit weekend bij hun vader zijn en m'n vriend is zelf dus ook weg haha.
Dat is inderdaad geen beste combi met foute grapjes. Het is 10.00 en ben helemaal kapot. Nu tijd voor thee met chocolade ei.
S was vanmorgen met echt gips om zijn voet en krukken naar voetbal gegaan (wedstrijd). Er was al een teamlid ziek, dus hij zei tegen de trainer: zet mij maar op doel, ik kan niet rennen maar wel met mijn krukken de bal wegmeppen... iedereen ging erin mee, geslaagde grap!
Mijn oudste had vanochtend wedstrijden van het framerunnen. Man had haar wijsgemaakt dat het heel slecht gaat met de sportclubs, er geen geld is voor nieuwe medailles, dus dat de oude medailles ingeleverd moesten worden en daar zouden weer nieuwe medailles van gemaakt worden. Hij had het ook nog in de groepsapp gezet. Vervolgens heeft onze dochter hem nog aan het werk gezet om de eerder behaalde medailles op te zoeken en zodoende stond ze (samen met een andere jongen uit de groep) bij de inschrijfbalie met de 'oude' medailles. Ze was toch wel blij dat ze haar medailles mocht houden. Onze tweede mocht vandaag afzwemmen voor B. We zijn al 2 weken aan het vertellen dat er over het afzwemmen geen grapjes gemaakt mochten worden (die dus volop werden gemaakt: straks komen we bij het zwembad en is het zwembad dicht/briefje op de deur: grapje, 1 april. Of de meester zegt dat niemand het heeft gehaald). Ze zou een nieuw badpak krijgen, hebben we samen gekocht. En ik heb het vervolgens geruild voor een bikini (die wilde ze liever, maar was er toen niet in haar maat, maar omdat ze het printje zo leuk vond, was het badpak ook goed), zelfde printje. Ik heb zo gelachen om haar reactie: "Hè, deze heeft twee stukken".
Bekijk bijlage 747658 Voor corona had ik druiven ingepakt als paaseitjes. Had ik mee baar school gegeven en omdat wij ze nooit snoep mee naar school nemen en dit gevoelig ligt… ik had lol! Woest kwamen ze uit school. Vooral de jongste die voelde zich echt genaaid. vandaag deze. We zijn erg bezig de laatste tijd met zelfstandigheid. Ook omdat oudste naar de middelbare moet volgend schooljaar. Daardoor hadden ze t niet gelijk door. meiden, er zijn nieuwe regels. Papa en ik hebben deze gemaakt om jullie zelfstandigheid nog meer te bevorderen. Hier mag het geld dan in, zet demonstratief potje op tafel.
Mijn man en ik zijn dus met een gekke kop naar de Hema gegaan en hebben gevraagd naar de grote mensen romper voor mijn man. Helaas konden we onze lach al niet inhouden dat we het gingen vragen aan de medewerkster.
Hier leek t net of R meedeed met 1 april, meneer wilde geen avondeten. R die eten afwijst.... die avondeten afwijst Helaas de verklaring lag wat anders, bleek net heel zn bed ondergespuugd te hebben. Volgend jaar betere grap hoop ik.
Mijn dochter vierde gisteren haar kinderfeestje en 1 vriendin gaf een wekkerradio. Vond ik al zo'n vreemd kado, maar dochter heel netjes: o leuk, dank je (ze had hem geloof ik ook echt leuk gevonden als het wel het echte kado was, haha.) Zegt vriendin later dat ze hem even open moet maken. Zat dit erin en kreeg ze nog een echt kado.
Mijn oudste dochter heeft voor alle juffen (2 juffen, 2 onderwijsondersteuners, 1 stagiaire, 2 ZBO-ers) briefjes gemaakt waar ze 'grapje' op heeft geschreven en samen met een wc-papiertje in een envelop gestopt. Had ze helemaal zelf bedacht, grote lol. Kregen via socialschools bericht van een juf dat ze het een leuk grapje vond en ze het wc-papiertje goed zou gebruiken . (En nog compliment dat ze zo goed haar best had gedaan op het netjes schrijven, ze heeft dyskinesie en iets vasthouden is heel moeilijk, en dan nog iets (leesbaar!) schrijven kost haar heel veel moeite en energie).
Ik vond die van het Rijksmuseum heel grappig: https://www.instagram.com/p/CqfN6sOIvGV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.facebook.com/reel/6003723099709977 Ik kreeg net deze in mijn feed op FB. Moest er even hard om lachen