Ik heb lang blond haar en toen ik nog aan de pil zat waste ik mijn haar om de dag. Nu ik gestopt ben met de pil is mijn haar zo snel vet! Omdat het zo lang is wil ik het ook niet elke dag gaan wassen. Hebben jullie tips voor mij? en zijn er eventueel dames die ook last hadden van vet haar en 'de' shampoo hier tegen gevonden hebben?
ik heb echt allllllllles geprobeerd ! alle merken hoe duur het ook was .. die zijn vaak nog het minst goed ... ik heb ook lang blond (nep) en zo vet als maar zijn kan ik koop nu het eigen merk shampo van de DA kost 2 euro ofzo per fles kan je lang mee doen ! de kruiden soort tegen vet haar ! is groenig van kleur en mijn bevinding is dat deze het best helpt ! al was ik het vaak nog elke dag hoor ... kan er niet tegen .... ik ga juist weer aan de pil en hoop dan weer wat minder vettig te krijgen ... succes er mee !
Oef oef...ik ben niet de enigste met het probleem. Ik was mijn haar ook bijna iedere dag. Maar ik vind het vreselijk. Wanneer ik examens heb laat ik mijn haar eens goed uitvetten, volgens mijn moeder en de kapster helpt het...nujah nietes of altans bij mij werkt het niet. Ik heb ook al vanalles geprobeert maar niets helpt, dus de gouden tip is echt wel welkom. stephanie
Aha, dat komt dus door het stoppen met de pil. Ik dacht al! Wat een vette haren, al een paar maanden flink last van! Heb alle soorten shampoos gebruikt van goedkoop tot veel te duur! Ook al die nieuwe van de reclame, helaas niets helpt. Gewoon elke dag wassen dan maar!