Wie kijkt er altijd mijn leven in puin op RTL 4? Wow! Die aflevering van vanavond! Echt heel heel erg om zo te moeten leven en de verhalen die erachter schuil gaan En dan maak ik me druk als er ergens een prulletje ronddwarreld dat het "zooi" is, en als ik dan kijk hoe die mensen leven En kijken jullie ook altijd op SBS6 de extreme verzamelwoede programma's?
Ik vergeet de hele tijd dat 't er op is en ik kan 't niet op rtl gemist kijken (ja, kan wel, maar dan moet ik gaan betalen en daar heb ik geen zin in..), maar ik mag 't graag kijken. 'k Vind het altijd wel bizar dat iemand zo ver komt hoor, dat iemand niet door heeft dat dat raar gedrag is! Ik vind 't wel goed dat ze die mensen niet na zo'n aflevering laten vallen, ze krijgen nog een tijd hulp en zo.
Ik kijk het niet heel vaak maar de keren dat ik het heb gezien vond ik de mensen zelf wel wat naïef.... En die verzamel woede te gek ik denk dan altijd zou je vent of moeder zijn....
We hebben vaak overwogen om mijn oom op te geven voor dat programma. Het is gewoon heel triest, we hebben allemaal onze hulp aangeboden maar hij accepteert het gewoon niet. En we vrezen dat als we hem voor zo`n programma opgeven dat de familieband niet ten goede zal komen. moeilijk moeilijk moeilijk
Wie kijkt er nu? Brrr 10 katten die overal poepen en plassen in huis. Ze hebben dadelijk zelfs gasmaskers op tegen de geur
Iemand dat dansen gezien dat ze helemaal los ging en de hele tijd "it's me" riep en haar buik ging voelen haha Wij dachten echt dat we naar een sekte bijeenkomst aan het kijken waren ofzo Ik snap niet dat ze zo kan leven in de ammoniaklucht brr
ik heb vanmiddag naar een aflevering gekeken. brrr wat naar om zo'n buur te hebben, laat staan om er zelf in te wonen.
ik vind het een "heerlijk" programma om naar te kijken maar ze doen wel goed werk. maar ik hoop altijd dat dit na de uitzendingen ook gewoon door gaat! vorige week was het echt rampzalig..... deze vrouw tja.... wat zal ik er eens van zeggen ....hahaha maar goed ben benieuwd hoe het zo verder gaat aangezien ze er volgens mij niet meer in mogen
Ik heb altijd medelijden met die mensen.....er zit altijd een heel verhaal achter, waarom iemand zo geworden is. En vaak weten die mensen heel goed dat het niet normaal is, maar is het hun enige hou vast in hun leven.
Heb het helaas ook van dichtbij meegemaakt. Mijn vader wel minder erg dan mijn tante. En mijn tante wel indirect. Maar helpen is zo moeilijk... Mijn pa begint het nu te snappen. Mijn tante Moest het snappen toen ze alles weggooiden. Maar ook goeie dinge. Waar ze nog steeds aan het nieuw kopen is ondanks ze al bij de voedselbank loopt. Dus tja. Rigoreus en soms fe enige manier (want na al die tijd lukt het haar wel) maar het blijt triest. Gelukkig werkte mijn vader wel mee. Stuk fijner. Verder ben ik ook afgezakt naar een leven in puin. Niet zo extreem als tv maar toch. vroeg ook nooit hulp. Mijn familie dacht in problemen. Niet in oplossingen. Wat ik dus ook zo had. Dat heb ik later pas gelukkig geleerd... Kan het dus wel begrijpen hoe het uit d e klauwen loopt. Gelukkig heb ik toen het licht gezien en is het weer aardig op orde. Zo niet godzijdank maar een half uurtje wetk ipv weken