dorst, onrustig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ciske, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciske

Ciske Lid

21 nov 2006
    85
    0
    0
    Hallo

Ik heb ongeveer sinds kort na mijn eisprong last van een dorstgevoel in mijn mond, nu ongeveer een weekje en gaat niet over. Ook heb ik zo een raar onrustig gevoel over me :( , moeilijk uit te leggen hoor.
    Zal wel ontpillen zijn zeker, want je kan toch pas iets beginnen voelen na de innesteling?
    Wie kent dit?

SaluKus
    Cis

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet niet of dat ontpillen is hoor. Ik ben al haast twee jaar van de pil af maar herken het gevoel ook. Ik sleep overal water mee heen.

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Aaah, dat onrustige gevoel is vreselijk! Heb al een week maar twee of drie uurtjes per nacht geslapen, terwijl ik er normaal minstens 8 nodig heb. Misschien is het ook omdat ik begin deze maand mk gehad heb, maar was ook zo voor mn zwangerschap. Zou toch niet meteen weer raak zijn? Heb ook weer opgeblazen en gespannen gevoel in mijn buik, wat verdwenen was. Borsten doen niet zeer, dus zal nog wel niks zijn.

Spannend allemaal hè?

Marieke

4. Ciske

Ciske Lid

21 nov 2006
    85
    0
    0
    Spannend, maar tegelijk vervelend want we willen antwoord natuurlijk :(
    Dat onrustig gevoel heb ik niet snachts, ik slaap goed snachts. Het is overdag dat ik zo een gevoel heb en heb daarbij af en toe een lichte stijging van hartslag. Bij vorige ongi niet gehad en ook het dorstgevoel in mijn mond is pas vanaf deze ongi. Zooo frustrerend hé :cry:
    Nog even wachten om te testen en dan weten we meer. Succes hé.

SaluKus
    Cis

Deel Deze Pagina