@ Popje: de bon kan ingewisseld worden t/m 24 september, en de voorstelling die je wilt gaan bekijken met die bon moet wel binnen die periode vallen, dus t/m maximaal 24 september. Ik heb ook nog 1 bon in de aanbieding, gratis, en wil hem kosteloos versturen. Wie o wie? Reageren per PB, de eerste die zich meld krijgt hem. Liefs xxx, Debby
Mijn laatste 2 bonnen zijn ook vergeven! @ Eko en Popje: Heel veel plezier ermee! Als ik weer bonnen heb, zal ik dat hier melden! Liefs xxx, Debby
Dag allemaal! Hier weer 2 bonnen in de aanbieding! Gratis en voor niks, ook geen verzendkosten! Degene die per PB als eerste reageert, die krijgt ze! Liefs xxx, Debby
Mijn 2 bonnen zijn ook alweer vergeven, via marktplaats. Als je ze hier niet kwijt kan, kun je ze op marktplaats zetten, daar zijn heeeeel veel mensen die interesse hebben! Ik had in een half uur tijd 5 mensen die ze graag wouden, ik heb ze er dan ook gratis en zonder verzendkosten opgezet. Liefs xxx, Debby
@ Veroon en Mandy1: Als je ze hier niet kwijt komt, zet ze dan op MP. Gegarandeerd dat je ze dan snel kwijt bent! Liefs xxx, debby