hallo een vraagje laatst zag ik bij een baby op mijn werk het calma flesje van medela. ideaal leek me dat. nu begint isa af en toe moeilijk te doen aan de borst en de fles vind ze ook best lastig soms iemand ervaring met het calma flesje? wil namelijk niet zomaar vanalles gaan proberen en aangezien het nogal prijzig is. xxxxxxxxxxxxx
Hier breastflow om dezelfde redenen die jij noemt, en dit gaat prima. Op het kdv kenden ze hem niet, en ondertussen zijn er meerdere kindjes die nu breastflow flessen hebben. Calma kan ik je niet bij helpen.
hoi hoiii ik ben kraamverzorgster en ik heb nu al een paar keer die fles meegemaakt(bijvoorbeeld met bijvoeding bij borstvoeding) en ik heb dus ook een paar x een baby de fles mogen geven met de calma en ik vind m helemaal geweldig!!! ik ga m nu voor mezelf ook kopen hij is echt meer dan zn geld waard
Ik gebruik ook een calma flesje en ik ben er echt heel blij mee! Madou accepteerde het flesje meteen! ze hoefde niet eens te wennen ookal was ze pas 4 weken toen ik ermee begon. Het systeem is ook superhandig aangezien er pas melk komt als ze gaan zuigen.
Hier ook! ben er erg blij mee, we gebruiken hem nu een week en gaat erg goed! Vind het het geld wel waard!