1 borst meer pijn en 1 plek extra gevoelig??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Talw, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,

Ik ben op dit moment bijna 14 weken zwanger van mijn 2de kindje. Nou heb ik ontzettend last van extreme angst voor borstkanker (10 jaar geleden een keer een goedaardig knobbeltje verwijderd was helemaal niks maar heb er wel flinke angst aan overgehouden) ik heb vrij grote borsten die al vanaf week 4 vreselijk pijnlijk zijn. Zoals je begrijpt helpt dat niet omdat ik altijd al zo bang ben door de pijn ben ik er de hele dag mee bezig.

Ik laat ze elke maand checken bij de huisarts alleen nu dus even niet:p
    Maar nou doet 1 borst meer pijn dan de andere en is de pijn ook echt op 1 bepaalde plek dat voel ik vooral als mijn dochter er tegenaan komt.

Ook doet mijn oksel aan 1 kant zeer mijn man en de huisarts hebben gevoeld maar ze voelen niks ook de klieren zijn niet opgezet mijn borsten zijn niet meer zo gespannen maar dus nog wel gevoelig vooral die ene.:$

Is er iemand die dit herkent? Ene borst pijnlijker en pijn op een specifieke plek? En de oksel ook pijnlijk?:(

Heel verhaal maar het neemt me het geluksgevoel van mijn zwangerschap een beetje weg en dat vind ik naar dus ik dacht misschien vind ik wat herkenning bij iemand?;)

Lieve groetjes

2. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ja herken ik. Mijn linkerborst is gevoeliger en ik heb ook al een paar maanden wat pijn in die linkerborst op 1 punt. Bij mij komt de gedachte van borstkanker ook wel op, ik moet dan wel eens aan Guusje Nederhorst denken, maar ik probeer toch maar te bedenken dat het meest waarschijnlijk is dat het door invloed van hormonen nu allemaal een stuk gevoeliger is en het borstweefsel wat gevoeliger kan zijn.

3. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he die angst die je dan ineens krijgt. Zwangerschap doet natuurlijk heel wat met je lijf en borsten

4. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Dit heb ik ook gehad tijdens het begin van mn zwangerschap en is vanzelf weer weggegaan. denk dat ik rond week 20 geen last meer had.

Deel Deze Pagina