Nog 2 voedingen, hoe afbouwen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door gewoon Sanne, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Hoi dames,
    Mijn zoontje is net 1 geworden en ik wil de bv gaan afbouwen nu.
    Hij blijft 's nachts komen en na een jaar breekt dat erg op, vooral in combinatie met mijn onregelmatige werk.
    Inmiddels geef ik nog 2 voedingen. De laatste weken is het goed gelukt om de 2 andere voedingen af te bouwen, maar ik weet even niet hoe ik het nu moet aanpakken.
    Hij krijgt voor het slapen gaan rond 20 uur nog bv en komt daarna rond 5 uur weer. De laatste dagen ook ineens rond 2 uur (sprongetje?), maar dan lukt het om hem even uit bed te halen en wat slokjes water te geven (met het nodige commentaar ;)
    Alleen om 5 uur blijft hij brullen om melk.
    Ik ben bang als ik de voeding van 20 uur er af haal dat hij dan juist in de nacht meer gaat vragen.
    Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?
    Ik heb nu 3 weken vakantie, binnen die tijd wil ik het wel graag afgebouwd hebben. Zou toch moeten lukken...:)
    Alvast bedankt voor de reactie. Jullie hebben me al vaker geholpen met vragen. Erg fijn dat dat kan zo!
    Sanne

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Tja... je kan proberen de voeding cold turkey af te bouwen. Of vervang hem door een andere voeding, maar dan blijft het feit dat hij er in de vroege ochtend voor komt.

Overleg ook eens op het cb?

Deel Deze Pagina