Hallo allemaal, ik zit met mijn handen in het haar. Ik geef bv ging in begin echt super! maar loop nu al een maand mssn zelfs al langer dat de bv continu terug loopt waarschijnlijk door stress of drukte dan kolf ik altijd na de voeding om het weer op gang te krijgen meetsal duurt dat 2 dagen en gaat het weer 3 dagen helemaal super maar ik ben kapot en weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden. cb zegt dat ikme rust moet pakken. ik rust zodra het kan dat is meetsal savonds pas na 7 uur heb namelijk nog ene meisje van bijna 19 maanden die niet meer wil slapen smiddags kent iemand dit probleem? zoja hoe heb je dat opgelost? ben bang dat als het zo door gaat ik toch maar over moet op fv want wordt nog drukker als ik moet gaan werken
Ik heb het ook. BV blijft terug lopen. Ik heb minstens elke 2 weken wel een of twee regeldagen. Ik ben gelukkig thuisblijfmoeder, dus ik kan haar dan gewoon veel aanleggen en dan gaat het gauw weer beter. Hopelijk lukt het jou ook om door meer te kolven en meer aan te leggen als je thuis bent, zodat het snel weer beter gaat. De standaard tips heb je waarschijnlijk al wel gehad (veel drinken, goed eten, zoveel mogelijk rust nemen, veel aanleggen, etc.). Succes ermee!!
ik heb hetzelfde. in het begin ging het super,maar nu moet ik haar toch elke avond 1 flesje maken anders schreeuwt ze alles bij elkaar! vaker aanleggen doe ik al,maar het wil allemaal niet helpen. zit toch nu serieus te denken om maar te stoppen want op het moment is het alleen maar nog stress zo!
Ik zou dan toch eens contact opnemen met een lactatiekundige. Melk die steeds als je stopt met kolven weer terugloopt zou wel eens te maken kunnen hebben met een kindje dat niet efficient genoeg drinkt en daardoor je borsten niet goed genoeg stimuleert. Rust is natuurlijk wel belangrijk, maar eerlijk gezegd, van een CB verwacht je toch een inhoudelijker advies, dat je helpt je melk op peil te houden.