Aangezien het kolven mij niet al te best afgaat zit ik er aan te denken om vanaf 6 maanden een fles kv mee te geven als ik aan het werk ben. Ik kolf gemiddeld 70 per keer en moet dus minstens 2x kolven om aan 1 voeding te komen. Hij drinkt 130. Ik moet minstens 390ml hebben als ik aan het werk ben maar vaak kom ik net aan de 210. Niet eens genoeg dus voor 2 voedingen. Als ik elke 3 uur blijf kolven kan ik toch 1voeding vervangen voor kv? Ik hoop een jaar bv te kunnen geven dus wil niet dat iets doe wat ervoor zorgt dat dat niet gaat lukken.
Ja hoor, kan perfect. Zolang je je productie door kolven aan de gang houdt, kan je kv geven. Let wel op dat je de flessen niet te groot maakt. Dat zou tot borstweigeren kunnen leiden, omdat je borsten dan misschien niet meer kunnen volgen qua productie.
Ah top! Gaat een hoop stress weghalen Flessen laten we gewoon 130. Dus 120+4 en terug gieten tot 130. Dus dat moet goed komen!
Ondanks goede kolf en fijne kolfruimte lukte het mij (zeker toen de flessen wat groter werden) niet altijd om voldoende te kolven. Het lag niet aan mijn productie, baby groeide prima. Indien nodig gaf de gastouder dus af en toe wat kv bij. Ik bleef wel gewoon kolven op het werk Meisjes beide 9 maanden gevoed, jongetje 2,5 jaar.
Ik ben vanaf 2 weken oud 1 voeding kunstvoeding gaan geven (vanwege oefenen met de fles /kolven geen optie) Nu met 3 maanden oud krijgt ze de andere 5 voedingen nog aan de borst 730 1030 1330 1630 1930 fles 100ml 330 Ze doet het er prima op