* Effe een egoberichtje * Een hele mooie en bijzondere periode van bv zit er nu toch echt op. Ik heb ons meisje vanochtend voor de laatste keer aan de borst gehad. Ze dronk al een tijdje sommige ochtenden nog wat, maar vanochtend deed het weer zeer (ivm zwangerschap) en hoefde ze eigenlijk niet meer. Volgens mij kwam er ook niet veel meer uit. Dus nu is het klaar.... Vind het wel gek Eerst 6 mnd volledig bv en daarna ook nog tot ze 1 jaar was zo'n 3-4x per dag. Daarna steeds minder. Ben supertrots op mezelf en hoop over een paar maandjes ons 2e wondertje ook zoveel bijzonders te kunnen geven. Moest het ff kwijt, tis zo raar dat het nu over is. Terwijl het ook goed en mooi is dat ze er zelf echt geen behoefte meer aan heeft. *einde ego-bericht *
Partir c'est mourir un peu...maar wat een mooie tijd om op terug te kijken! En straks een nieuw ukkie in je armen! Gefeliciteerd!
over een week of 20 heb je de volgende die je met liefde kan voeden. jamemr dat het niet meer wil...maar ze heeft er wel een tijdje van kunnen genieten toch? en jij ook
thanx meiden tis ook helemaal goed zo; heb t altijd het mooiste gevonden als een kind zelf aangeeft er geen behoefte meer aan te hebben/ zelf afbouwt.. En dat is nu gebeurd. dus helemaal top. tis alleen nog wennen dat het nu echt over is
Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar best een beetje emotioneel van wordt. Zou ik zeker ook hebben. (en hier mis ik voor de 1000e keer dus een knuffelsmiley..)
super hoor zo lang! en gelukkig hoef je niet lang te wachten tot je weer mag hihi ik heb ook heel bewust de laatste keer gevoed en toen de dag er na nog een keertje, want ik vond het zo jammer, en dat was toen wel echt de laatste keer hihi
super joh. Hopelijk heb je mooie foto's als herinnering en voor je het weet hem je weer zo'n hummel aan de borst.
Ah, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je dat echt even moet afsluiten!!! Prachtig lang gevoed, ze heeft het beste gekregen, en over een paar maanden krijgt je nieuwe kindje ook weer het beste. Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik hoop dat ik het net zo mag afsluiten als jij, met een kindje dat nog drinkt als ik alweer zwanger ben.