Hoi allemaal, Ik moet over een uur voor het eerst naar de gyn, ik hoop dat ze mij kan vertellen dat ik al mooi zwanger ben, en dat ik dus verder niets bijzonders hoef te doen. Ik heb al 2 weken lang een erg happy gevoel netals of ik al te horen heb gekregen dat ik zwanger ben ik ben steeds heel vrolijk, en soms kan ik ineens weer heel boos en verdrietig worden moet ook meer naar de wc om te plassen, beetje misselijkheid maar niet echt veel heel soms en krijg ineens bijvoorbeeld iets na et eten weer het gevoel dat bijv mijn maag leeg is. Heb steeds trek in andere dingen..... Maar ja pffff mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden. Maar, ik voel me al zo verheugd op een zwangerschap ik hoooooooop dat ik met erg goed nieuws terug kom. Ik ben bijna jarig dan is dat het grootste kadootje van mijn hele leven.
Nee ik heb nog geen huistest gedaan, en ik heb 24 april een klein beetje oud bruin bloed verloren in hele kleine beetjes en dat was het. Maar mijn menstruatie is op hol geslagen nadat ik ben gestopt met het slikken van de pil dus vandaar dat het erg onregelmatig is een voor 24 april heb ik een beetje bruin oud bloed verloren en dat was het. Ik ben zenuwachtig omdat ik best wel overgewicht heb dus ik hoop dat ik dan al stiekempjes zwanger ben sinds mijn vorige cyclus maar.... Volgens mij wil ik het gewoon te te te graag
Meid wat spannend, ben benieuwd hoor, ik hoop echt voor je dat het raak is, dat zou idd een mooi verjaardagskado zijn... Ik wacht met spanning totdat je terugbent van de gyn
Nou meiden ik ga maar is ff douchen en dan op weg.. Ik ben echt helemaal misselijk van de zenuwen achhh was/is het maar waar dat ik zwanger ben! Ik ben altijd zenuwachtig tijdens het gaan naar ziekenhuizen omdat beide ouders daar zijn overleden toen ik nog 10 was, dus geen goede ervaring met zh. Maar nu is het echt te erg ik voel echt een soort va vlindertjes in mijn buik enz van de zenuwen
He bah meid wat erg voor je, hoop dat je deze keer goed nieuws krijgt in het ziekenhuis, zal aan je denken! liefs Nikkie
Dankje wel Nikkie Ik ben net naar de wc gegaan en moet nu weer door de zenuwen bahh Maar jah ik ga nu de deur uit hoop hoop hooopppppp dat ik terug kom met goed nieuws
ik wil je veel succes wensen en ik hoop echt voor je dat de gyn een mooi begin van een nieuw leven kan laten zien op je echo!
Hey meid, Veel suc6 bij de gyn. Misschien helpt het je als ik zeg dat ik veel positieve ervaringen heb met mijn gyn. Ik hoop dat je een mooi wondertje te zien krijgt! Kiss
Nou spannend hoor! succes.... ik moet 21 juni naar de gyn... ik hoop een beetje op hetzelfde als jij nu.... ach wat is hopen toch leuk... ik hoop voor jou dat jouw hoop ook echt uikomt!