ja precies dat is ook erg lekker .. en er zijn volgens mij heel veel meiden die slecht worden behandeld in het ziekenhuis.. ik ben gewoon erg onzeker en bel wel eens om informatie om te kijken of het normaal is, maar als ik ze dan aan de lijn heb dan doen ze net als of je gek bent.. een voorbeeld vrijdag had ik mij toevallig gewogen op de weegschaal toen woog ik 58 kilo maandag ochtend nog een keer gewogen toen was het opeens 55 kilo ? 3 kilo zonder aanleiding afgevallen.. dus ik belde en die vrouw zei tegen mij dat ze het raar vond dat ik mezelf had gewogen ? nou ligt dat nou aan mij of is het echt zo raar? hebben jullie ook zulke dingen meegemaakt?
Nee dat is niet raar. Hier mag ik altijd bellen hoor. Doe het alleen vaak net te laat. Alleen op de momenten dat ik ze nodig heb. (nu dus) lijkt het net of ik me aanstel. Mijn RR is vandaag gemeten. 91/140 (door mijn moeder die is Verpleegkundige) Morgen naar de gyn, en dan ga ik echt praten. Dit mag ook wel... echt. Dan maar een zeurderig type. haha.
Hey meid, geloof het of niet maar ik heb dit verschillende nachten voorgehad. De eerste keer dus ook weeën en kwam toch maar uit bed om ze te timen toen ze stopten Kom de volgende dag bij de gyn en had dus twee cm ontsluiting. Twee nachten later opnieuw hetzelfde liedje (was intussen ook de slijmprop kwijt dus dacht nu is het echt begonnen) weeën en opnieuw stopten ze. Paar dagen later weer op controle en ja hoor drie centimeter ontsluiting Het begon pas toen mijn vliezen dus braken tijdens een wee, zeven uur later was ons meisje er
Hey fijn om te horen dat je nu toch een datum heb! Als je voor die tijd niet uit jezelf beval, wil ik je voor aanstaande maandag heellll veelll succes toewensen! Nog een paar dagen en je heb je kleine wonder in je armen
Heey meiden. Ik wordt zaterdag om 7.15 ingeleid. Dit maal hoefde ik niets te zeggen of te vragen. Dat had ik niet verwacht. De bloeddruk is niet goed gewoon. Hij had de curve gezien en zelfs tegen het personeel gezegd (haha) dat hen wel erg snel waren met me naar huis sturen. Ook heb ik even lekker mogen zeuren over die vrouw met haar nog een nachtje slapen. En het meisje van achtien wat me wou vertellen POSITIEF te blijven hihi! (na drie weken bedrust, en misselijk,slecht slapen..maar VERDER?) haha. Al om al.. een goede afloop!
wat goed! super nieuws.. nou nog 2 dagen dan voor jou! vertel je wel hoe het is gegaan..! want ik moet na jou he hahahhaha er is nu echt een last van je schouders af he dat vond ik toeministe.. nou meid geniet zo ver dat kan van je laatste dagen tanja
Heej mama Tanja! Als ik dan naar huis mag! (moet denk ik wel een nachtje blijven?) Hoe wordt jij ingeleidt? Met een infuus, gel, of veter. Hier is weer gekozen voor de GEL. (had ik bij de eerste ook) Ben helemaal hyperactief nu, lig nog in bed. Maar dan wetende dat ik over een dag of twee bevallen ben. kwart over zeven. Lekkere tijd he? Maar goed, ik doe morgen dan toch denk ik geen oog dicht. Had ik vannacht ook. Zat me al voor te bereiden op een gesprek met de Gyn.. Bij binnenkomst was het direct van, Goed nieuws.. PFftt... Ik ben erg benieuwd hoe het dan met jou ook gaat. Spannend.. x
ik moet maandag om 8 uur.. en ik heb geen idee hoe of wat ze gaan doen? ik heb al 3 cm ontsluiting dus misschien beginnen ze met het door prikken van mijn vruchtwater? echt geen idee is mij ook helemaal niet verteld. ik weet ook niet hoelang zoiets duurt.. dus vind het ook allemaal spannend.. ik denk dat ik zondag ook geen oog dicht doe..
Volgens mij krijg je of: 1. een gel 2. infuus 3. hormoonveter. Zo wordt de boel opgewekt... Bij mij is gekozen voor de gel (net als bij de eerste) SPANNEND. Ik moet over een aantal uur al daar zijn. Meid. ik wens jou een super bevalling toe! Zoek anders even op het internet op hoe het gaat met het inleiden van de bevalling (zijn genoeg folders over) Succes! x Joelle.
@ tweemeisjes. Veel succes morgen en wat zul je zenuwachtig zijn Hopelijk slaap je nog een beetje goed vannacht
Ik heb die vier weken met 1 cm rondgelopen, strippen hield de eerste keer niet..toen is er besloten om met behulp van pillen de laatste 2 cm erbij te krijgen. Met 3 cm zouden ze pas mijn vliezen breken (volgens mij is dat beleid bij elk ziekenhuis anders). Ik heb totaal 3 pillen inwendig gekregen 's morgens om 08.00-12.00-17.00 en pas rond 23.30 uur ging het werken. Ik moest na het inbrengen van de pil eerst een halfuur aan de CTG en mocht dan de verloskamer verlaten en veelllll gaan rondlopen (we hebben het ziekenhuis die dag wel 10x rondgelopen buiten ) Na 3,5 uur moest ik mij weer melden, half uur CTG, pil inbrengen en weer half uur CTG en dat tot 17.30. Daarna ben ik lekker naar huis gegaan met de belofte direct terug te komen mocht ik iets voelen..nou dat hebben we ook gedaan! Om 00.00 uur terug en om 1.28 uur lag hij in mijn armen
Hier ben ik door middel van een infuus in anderhalf uur bevallen van een dochter! Persen duurde maar 12 minuten, het was TE heftig, maar ik ben wel heerlijk aan het genieten van de kraamtijd. Ik kom snel eens terug om te kijken en wat te posten, maar ik ben nu druk met haar.