Hoi meiden. Ik heb donderdag nacht in het ziekenhuis gelegen met rugweeen. Helaas hielden ze na 3 uur op en moest ik weer naar huis toe. Ik had wel al 1cm ontsluiting. De volgende dag verloor ik delen van me slijmprop en wat roze bloedverlies. Tot op heden verlies ik veel stukken van de slijmprop en heb wat harde buiken en veel steken/krampen in me onderbuik. Hoe lang duurde het tot de bevalling toen je 1cm ontsluiting had?? groetjes ninja
ik kan je helaas niet helpen toen de vk bij mij kwam kijken de 1e keer had ik al 4 cm heel veel succes
Ik ga je niet blij maken, maar bij mij duurde het nog 21uur voordat Robyn geboren werd (dmv een keizersnede). Ik had om 1uur 'snachts 1cm, en om 20:00 had ik netaan 10cm ontsluiting en mocht ik ook persen (had ook persweeen toen). Om 21:00 is besloten dat ik een keizersnede zou krijgen om om 22:02 is ze dan eindelijk geboren. (
Hier ook geen opbeurend verhaal.....Bij mij duurde het daarna nog 12 uur vol aan de wee-opwekkers (en dan bedoel ik dus vol op de hoogste stand!) en uiteindelijk een ks. Normaal gesproken zou het vanaf een cm of 3/4 nog een uur per cm.
ik bleek donderdags 2 cm te hebben, gewoon bij controle bij de vk....... had geen weeen of iets....meisje is dinsdag geboren.... (binnen paar uurtjes weeen...)
Ik heb geen eigen ervaring, maar iemand van zwangerschapsgym had weken 1-2 cm ontsluiting... Toen ik mijn slijmprop ging verliezen begon het wel aardig snel de bevalling... Sterkte liefs Catheleine
ik heb nu geen weeen meer gehad en het is aardig rustig in me buik. Maar kan het bv ook dat het nog 5 weken duurt voordat de bevalling begint?? Ik verlies steeds stukjes slijmprop maar is nu wel helder zeg maar.
ik werd opgenomen in het ziekenhuis want de baarmoedermond stond al wat open met 26 weken, maar nog geen ontsluiting. ik kreeg weeenremmers, en 10 uur na het stoppen daarvan kreeg ik zwaar bloedverlies, ik had toen 2 cm ontsluiting. daarna volgegooid met veel weeenremmers en uiteindelijk nog een week volgehouden tot de bevalling. en toen ging het heel snel, binnen 2 uur en 10 minuten bevallen nadat het vruchtwater was gebroken in mijn slaap.
oke dus waarschijnlijk hoef ik niet tot 42 weken door te lopen met ontsluiting. Ben nu ook bang om ergens naar toe te gaan enz.
Ik had met 40+3 1 cm ontsluiting. Met 41+1 had ik 2 cm ontsluiting. En met 41+2 is mijn baby eindelijk geboren (gewoon uit zichzelf overigens). Toen ik eindelijk weeën kreeg en de vk kwam had ik 3 cm ontsluiting, uurtje later 4 en nog een kwartier later is hij geboren. Hier dus een week met 1-2 cm ontsluiting rondgelopen, met elke nacht voorweeën die 's ochtends weer stopten. Ik hoop dat het voor jou niet zo lang duurt, want ik vond het knap vervelend worden op het eind!
hier bij mijn zoon gedurende 8 dagen met 3cm gelopen en uiteindelijk met weeënopwekkers en 4 dagen overtijd in werking gezet. had gedurende die tijd ook totaal geen weeën
Poeh...ik heb zo'n 5wkn met 1cm ontsluiting gelopen...hele tijd last gehad van voorweeen en uiteindelijk met 36wkn in het ZH beland ivm UWI....ze dachten dat de kleine elk moment geboren kon worden. Ik had toen 2cm ontsluiting en een verweekte BMM Met 41+4 ben ik gestript wat de bevalling heeft opgewekt.
ik zie het al haha het kan nog alle kanten op gaan. Ik ben zo benieuwd naar ons mannetje nu. Toen ik met weeen in het ziekenhuis lag had ik echt zoiets van het is goed zo je mag komen ventje. Ik moet het gewoon effe afwachten tot de kleine zich gaat aankondigen
Er zit denk ik idd niks anders op dan te wachten Ik was er met 36wkn ook helemaal klaar voor.....maar ja.....ventje wilde nog niet en had het waarschijnlijk veels te goed in mijn buik
ik ga je helemaal niet blij maken, ik heb met oud en nieuw ih ziekenhuis gelegen, met weeën. uit zichzelf weer gestopt, dus geen remmers voor gehad. had toen 2 cm ontsluiting, en ben nu al een maand verder..