ik ben der bevallen van mijn 1e dochter en vond het super. goede steun gehad van de mensen daar tijdens de bevalling en ook goede zorg na de bevalling. ik ben der 1 week gebleven omdat ik in een kleine flat woonde en geen zin had om een paar uur na de bevalling 6 trappen op te moeten en heel dag dag in een druk huis te zitten. nu was ik dus daar en had genoeg privicy. gewoon een kamer voor mijn en de kleine en partner kon ook blijven slapen. als ik hulp nodig had was het een druk op de knop en ze waren er. tijdens de bevallin kon ik genieten van een heerlijk warm bad die de pijn wel wat deden verzachten. het idee dat als er nood is tijdens de bevalling en je binnen 2 minuutjes in het ziekenhuis bent vond ik erg fijn en stelde me gerust. ik wilde het bij de 2e weer doen maar helaas vanwegen langdurig gebroken vliezen moest ik noodgedwongen in het ziekenhuis bevallen. dit was ook niet verkeerd hoor maar de sfeer is gewoon meteen zo medisch en je voelde me echt een nummertje. in de meiboom kun je geen pijnbestrijding krijgen en dat vond ik ook fijn omdat je der dan veel sneller naar grijpt. na 14 uurtjes had ik een prachtdochter in me armen en heb vollop van de rust genoten de 1e week. ook hebben ze me erg goed geholpen met aanleggen bij het voeden zelfs snachts
Ik ga er ook heen, ben al bij een informatieavond geweest heb de kamers gezien en is van alles verteld. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en daarna ga ik voor een weekje naar de meiboom!
ik ben ook bevallen van me 1 kindje en het was echt een fijn kraamhotel je word lekker verzorgt.24 uur. Met de 2 ga ik ook weer daar heen als alles natuurlijk weer goed verloopt.
ik heb er mijn kraamtijd doorgebracht en heb er erge spijt van gehad! Het was ook vreselijk druk en ik zat in een kamer die beetje achteraf ligt en dat heb ik geweten. Pas na 2 dagen kwam ik erachter dat het de bedoeling is dat je 2 keer per dag koffie of thee krijgt oid. 2 dagen lang niks van gezien. Met pasen schijnt er zelfs gebak enzo te zijn geweest en tractaties. Maar mij waren ze compleet vergeten. Ach, is misschien ook maar net in welke periode je daar bent. Of het druk is en of je een beetje een centrale kamer hebt. Dat zal denk ik ook wel schelen.
Ik wilde ook graag in het kraamhotel bevallen en er een paar dagen blijven. Uiteindelijk niet doorgegaan omdat ik wegens hoge bloeddruk opgenomen werd in het ziekenhuis en m'n bevalling ingeleid werd. Ben uiteindelijk na het ziekenhuis meteen naar huis gegaan, moest er toen niet aandenken om nog naar het kraamhotel te gaan. Met een 2e weet ik niet zeker of ik nog naar het kraamhotel zou gaan. Misschien alleen voor de bevalling. Vond de kraamtijd thuis namelijk echt heerlijk!