Er zijn nu al 5 mensen die de afgelopen week tegen me zeiden dat mijn buik al aardig laag hangt en dat het nu vast niet lang meer duurt, vandaag ook weer iemand. Ik heb het altijd als "onzin" afgedaan omdat je volgens mij alleen weet dat het niet lang meer duurt als je bevalling gepland is in het zkh doormiddel van inleiding, keizersnede, etc. alleen dan weet je "wanneer" en "nu niet lang meer". Wie kan me (uit ervaring of omdat het je werk is) vertellen of een lage buik ook daadwerkelijk wat zegt? Ik wordt er namelijk toch wel een beetje zenuwachtig van nu ik het steeds hoor. Ik zou het wel geweldig vinden als mijn meisje snel mag bewonderen hoor niet dat jullie denken dat ik zoiets heb van, laat nog maar 4 weken zitten dat niet!
ja zou wel kunnen betekenen dat ze ingedaald is (was bij dean ook duidelijk zichtbaar) MAAR zegt volgens mij niet zoveel over daadwerkelijke bevallingsdatum...
Idd net als wat IMD zegt.. Ik heb mijn buik ook al een aardig tijdje laag zitten.. Hij is idd ingedaald maar bevallen kan nog wel even duren hoor! Zie dat je 38 weken bent..Dan kan het zowieso al wel..Maar ook rustig over een paar weken.. Succes met de laatste loodjes..Ook een April mama..
hey bedankt! ik dacht het al hoor maar ik hoorde het wel ERRUG vaak de laatste week. gezellig he? al die april mama's, we zijn echt met heel veel
hier ook zo een beeb zat al die tijd best hoog, gister avond had ik zo erg pijn , had mn tas en al klaar staan ik dacht het gaat echt vandaag gebeuren tegen de nacht zakte al die pijn weg... balen alhoewel ik 1 april niet zo een mooie bevaldag vondt... maar goed vanmorgen de kids naar school gebracht en hoor ik van iedereen ow..... wat is je buik gezakt dat gaat niet meer lang duren misschien dit weekend zelfs aldus de moeders... dus ik ben benieuwt of dat waar is zo ja laat ik het je wel weten gr jasmine
Mijn buik ging rond de 36 weken ineens een stuk lager hangen, en toen kreeg ik ook te horen dat het wel snel zou gaan gebeuren. Maar toch kwam hij pas met 39 weken en 5 dagen, dus het zegt volgens mij niks.
Ja de helft is al bevallen volgens mij.. Gaat echt heel hard..Volgens mij hebben we rond de 51 vrouwen op de lijst ..
jep al OVER de helft is zelfs bevallen inmiddels (waren al bijna OVER de helft toen april nog moest beginnen haha)
ik kreeg het ook voor het eerst te horen van de week was me nog niet echt opgevallen... Ik zit nog net in april iedereen zegt dat het bij mij niet lang duurt hoogstens 3 weken... zul je net zien dat ze nog lekker 6 weekjes bij me in de buik blijft
echt? al over de helft bevallen? ik wil ook! ik wil ook! het vervelende is, ik heb er geen voorgevoel of voorstelling van omdat het mijn eerste is, dus bij elke steek denk ik, ja! zet door! hihi...erg he?
Mijn buik begint ook lager te hangen. En hoop dat het ook niet te lang meer duurt. Ga echt voor je duimen meid. En april mama's bevallen altijd apart. Ik ben in 2007 ook in april bevallen en toen zat ik bij de april mama's en toen liep het ook allemaal anders dan het hoort. Hoort bij april denk ik
April doet wat ie zelf wil was toch een uitspraak erover? haha ik was zelf op 1 april uitgerekend alleen mijn moeder liep ook 10 dagen over tijd.. dus kan wel kloppen met een rare maand! Onze beeb is nog steeds niet ingedaald maar dat schijnt met een tweede te kunnen tot de bevalling zelf..
hahaha, mij benieuwen wat voor aparte bevallingsverhalen we straks hebben met zijn allen, kan niet wachten!
Inderdaad kan er hier ook niets over zeggen. Soms denk ik; nu zal ze snel komen en de dag erop denk ik; och ze zit vast nog wel lekker. haha zou het inderdaad aan de maand april liggen Is nu wel spannend!
hey zegt weinig vind ik ik had heel snel een lage buik bij de eerste en nu ook alweer en hij was toch echt pas met 41 weken geboren.