Hallo, We lopen sinds kort in het ziekenhuis. Nu moest ik op dag 5 en dag 8 NA me eisprong bloedprikken. Ik had al het idee dat ik me eisprong had gehad omdat ik pijnlijke tepels heb, wat ik meestal na me eisprong heb. Maar me temp. gaf nog geen eisprong aan dus dacht dat ik mezelf voor de gek hield. Nu sinds vandaag geeft FF ineens een kruis aan, maar me eisprong is al 7 dagen geleden geweest. Wat moet ik nu doen met bloedprikken? Moren (dag 8 na eisprong) en woensdag gaan? Ik denk zelf dat dat de beste optie is!!! Iemand dit ook megemaakt?
Ik zou inderdaad doen wat jij hebt gedaan. Het zou me niets verbazen als je kruis nog eventueel verschuift naar dat dipje op dag 14 geloof ik, als je temp flink stijgt. Denk namelijk dat je toen je eisprong hebt gehad. Kan er ook naast zitten. Gebruik je geen ovutesten ? Want tempen is altijd naderhand pas een garantie en als je geen flinke stijgingen hebt dan komt die kruis pas ook later te staan. Ik zou wel de gyn melden dat je niet zeker weet of je je eisprong goed hebt "gemeten". Straks zijn de bloedwaardes "niet goed" en word je ergens ingezet wat onnodig is ofzo. Succes meid!
Bedankt voor het meedenken! Ik gebruik geen ovutests. Temp al een tijdje en normaal is me kaartje vrij duidelijk. Behalve vorige maand, toen was het ook al zo vreemd. Ga zeker tegen de gyn. zeggen dat ik deze maand me tempkaartje niet helemaal vertrouw. Hoop dat jij gelijk hebt over dag 14, dan zou ik morgen dus precies op dag 5 na me eisprong bloedprkken.
Wat vervelend zeg dat je temp nu opeens zo raar doet. Ik hoop ook dat ik gelijk heb. Tis natuurlijk flink koud geweest afgelopen weekend in de nacht, dus soms heb je dan opeens een hoger tempratuur om het lekker warm te houden (ik dan). Ik hoop het voor je meid. Heel veel succes.