Hallo, hier even een vraagje: Op dit moment niet bezig met "proberen" maar ik houd mijn cyclus wel bij (persona als anticonceptie). Nu heb ik op dag 15/16 mijn eisprong gehad, en op dag 19 roze afscheiding. Kan dat nog van de eisprong komen? Heeft iemand dit ook weleens gehad? Alvast bedankt, groetjes DeeLighT
Hoi, Ik heb ook vaak een roze afscheiding tijdens en na mijn eisprong. Soms houdt dit wel eens aan tot de dag dat ik ongi word. Veel succes met zwanger worden! Liefs Dib
wat bedoel je met rose? echt rose of zalmachtig met doorzichtig slijm? ik kan me niet iets qua kleur voorstellen wat er bedoelt word bij roze afscheiding ik had de 26e zalm achtig afscheiding met doorzichtig slijm erdoor, daarna karamel/bruin wat echt zalf achtig was, een dag later dikke witte afscheiding ook zalfachtig,en nu bijne geen, alleen doorzichtig afscheiding plakkerig niks. ik heb eigenlijk nog niet echt ergens een duidelijk antwoord kunnen krijgen. mijn vermoedelijke eisprong was op de 21e deze maand. heb 15dec.16dec.19dec.20dec geklust volgens calculator zou op de 26e dan mijn innesteling moeten zijn. op een syclus van 32 dagen ( zoals mijn banner dan ook )
Bedankt voor de antwoorden. Nikitje: ik bedoel witte afscheiding wat vermengd is met een klein beetje bloed, dus rozig. Je zou het evt zalmkleur kunnen noemen.... Soms doorzichtig slijm erbij ja. Ik snap wel dat je nog niet echt ergens een duidelijk antwoord kan krijgen, misschien moet je dat niet verwachten. Iedereen is zo anders, ik merk zelfs dat de ene cyclus nog van de andere kan verschillen bij mij, vandaag ook mijn vraagje Ik zou me niet teveel blindstaren op die calculatorgegevens en innestelingsperikelen etc......
hey dank je wel! ja weet soms ook nie of ik van die calculator uit moet gaan.maar ja die weet wel precies ongv hoe en wat. kan je beetje schatting van maken met je syclus. ja nou goed wat je beschrijft qua rose had ik dus ook. dat zalm achtige. weet je toevallig ook wat dikke zalf achtige afscheiding inhoud? karamel kleur & wit, of iemand anders? mijn syclus vershcilt ook wel eens hoor, 28 & 35.. 28 heb ik tijd terug maar 1x gehad. en wat 35 dagen paar keer ook al wat terug . en nu hou ik op het 32 dagen van vorige maand. het enige wat je kan doen is afwachten en idd niet blind staren op iets..maarja dat is soms best moeilijk vanaf gister heb ik geen afscheiding meer het is doorzichtig niks maar wel nattig. mijn bmm voelt hard aan en kom er net bij als ik strek daar moet ik nog maar even info over halen , tenzij mensen hethier weten 8)
hallo hier ff een vraagje ik ben 11 dgn geleden ong geworden ,,op dag 6 was het al over,,nu rond dag 7 gemeenschap gehad,,ik had daarna wat bloedverlies,,mischien nog een beetje ong,,eersgisteren dag 9 hadden e ook gemeenschp maar toen had ik ook weer en beetje bloedverlies,terwijl ik normaal echt maar 7 dgn ong ben wat kan dit zijn,van binnen iets geraakt?