hallo dames ik heb even een vraagje... had hier al eerder iets geplaatst vanwege me niet goed dalende hcg. ik ben toen 4 mnd na de miskraam gecuretteerd. toen was mn hcg eindelijk minder dan 1. voor de curettage hebben ze met een echo nog gekeken en zagen ze een eitje dat op springen stond. dat is nu 5 weken geleden maar ben niet ongesteld geworden. ik zou dan eigenlijk toch een week of 2 na de curettage ongesteld moeten zijn geworden?? maak me een beetje zorgen. volgens mij heb ik vh weekend wel een eisprong weer gehad( dus 4 wkn na curettage), want heb weer last van mn borsten. dat heb ik altijd daarna. en ik had buikpijn. ik ben zo bang voor asherman aangezien ze bij mij natuurlijk met curetteren niet zoveel weg hoefden te halen, dus al gauw te veel lijkt me.... sorry hoor, ben echt een stresskip, maar niks lijkt op het moment normaal te gaan bij me...
Ik zou het even een paar weken afwachten, als je net je eisprong hebt gehad, dan moet je over twee weken ongesteld worden. Het is wel handig om er ook bij te temperaturen, dan weet je dat je ongesteld zou moeten worden zodra je temp weer daalt. Zo niet, dan kun je verder kijken. Probeer het los te laten voor nu, moeilijk, dat weet ik heel goed, maar het kan best dat je cyclus nog wat van slag was door het rest-hcg. Suus
bedankt suus, voor je antwoord moet het ook even proberen los te laten, kan verder toch niet anders... ik zit mezelf de hele tijd gek te maken! lees alleen maar enge verhalen. ik ben gewoon zo t vertrouwen in mn lichaam kwijt. nu denk ik gewoon dat alles fout gaat... ik ben gewoon al een half jaar niet normaal ongesteld geweest, en kijk er nu gewoon naar uit zodat ik echt weer verder kan.
Heel begrijpelijk en herkenbaar! Het is gewoon onwijs frustrerend allemaal. Hopelijk snel weer een goede cyclus, en dan ook goed zwanger! Suus
jippie! ongesteld geworden! wel korter als normaal( 2 dgn) maar wel flink wat bloedverlies en buikpijn! lijkt me wel een goed teken toch? nooit zo blij geweest met een ongesteldheid, haha
ja, kan nu na een half jaar er weer eindelijk voor gaan! heb er zin in! heb t vertrouwen weer een beetje terug. baby, kom maar op!
Weet precies wat hoe je voelde. Was ook zo ongeduldig en werd steeds verdrietiger. Ik ben 22 okt. weer ongesteld geworden na 10 weken geleden curritatie. Is wel fijn verhalen van andere die in het zelfde schuitje zitten. Succes verder hoop dat het snel gaat lukken. Gr. Miranda