1 dag bloedverlies registreren?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Geluk2, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geluk2

Geluk2 Actief lid

1 feb 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op de helft van mijn cyclus en 2 maanden geleden gestopt met de pil. Ik temperatuur elke dag, maar vroeg me af wat 1 dag tussentijds bloedverlies inhoudt? Was 1 dag en daarna weer weg.....registreer ik dat?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je met bloedverlies? Enkele veegjes / druppels of een maandverband vol?

Bij veegjes/druppels kun je het als spotting zien en dat kan een teken van de eisprong zijn... aangezien je op de helft zit.

Als je over de helft zit, zou het een innesteling KUNNEN zijn.

3. Geluk2

Geluk2 Actief lid

1 feb 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dank je wel, het was 1 dag maar geen enorme hoeveelheid, was vandaag alweer weg. Heb in het kaartje maar een light neergezet. Heb geen idee van mijn moment van eisprong, kon geen draden van 10 cm trekken. Vorige keer was ik meteen zwanger maar wel eerst 6 maanden ontpild, nu ben ik meteen begonnen na het stoppen met de pil dus ken mijn eigen lichaam niet meer zo goed op dat gebied. Cyclussen waren toen ook enorm onregelmatig, tot en met 45 dagen aan toe,

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

10cm? :$. dat red ik echt niet hoor :)

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou het inderdaad als spotting neerzetten, maar niet als light.
    En draden trekken van 10 cm??? Dat lijkt me wel erg veel. Zou wat zijn want dan zou ik nooit vruchtbaar slijm hebben.
    Je hoeft in principe je vingers maar een klein beetje uit elkaar doen en dan zie je al of je draden krijgt.

Succes meid

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    10 cm is hier ook nog nooit gelukt... ik zou het ook als spotting invullen en niet als light...

Grote kans dat die dag OF je ei OF een innesteling was...

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

#7 z0nne, 28 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2012
    Als je light in het kaartje zet, dan maakt FF automatisch een nieuwe cyclus aan ;) ikzelf zou spotting invullen en bij "notes" een notitie maken over het bloedverlies ;)

Het zou je ei kunnen zijn, midden in je cyclus bloedverlies.. ik ben eigenlijk benieuwd naar je kaartje, zou je de link naar je kaartje hier kunnen plaatsen?

8. Geluk2

Geluk2 Actief lid

1 feb 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha,,,sorry ik temperatuur voor het eerst deze maand en las dus ergens iets over 10 cm....ik begon me al zorgen te maken! Heel vreemd had vandaag weer ineens bloedverlies.

Hoe plaats ik mijn kaartje bij mijn naam?

9. z0nne

z0nne Niet meer actief

Bij gebruikersinstellingen, kies je handtekening wijzigen, daar plaats je de code van ff:
    Kies Sharing > bij Charting home page: get code > bbcode (onderste) in je handtekening plaatsen

Deel Deze Pagina