1 dag bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door annie1979, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens1987

2 nov 2008
    14
    0
    0
    Ik had met 5 weken (ongeveer) een bloeding. Het was herderrood en had toevallig een witte broek aan :( Een paar dagen later had ik een echo om te kijken hoe ver ik was. Daar was nog geen hartje op te zien. Ik helemaal in de zenuwe natuurlijk. Maar moest na een week terug komen. En met 6 wk en 4 dagen klopte er wel een hartje. Het is wel uitgelopen op een miskraam. Maar die bloeding heeft daar niks mee te maken. (kindje had nog 3 weken dood in mijn buik gezeten)
    Maar als je nu geen bloed meer verliest, is dat best een goed teken.
    Ik hoorde verhalen van mensen dat ze 9 maanden gewoon ongesteld werden. Misschien is dat bij jou ook het geval. Aan de ene kant hoop ik het niet voor je, want dan zit je dnek ik 9 maanden in de stress met bloedverlies. Het kan ook 1 malige soort van ongesteldheid geweest zijn.

Laat je het ons weten morgen?

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik hoop ook echt dat het goed zit, maar ben bang van niet. Had zaterdagavond al een negatieve zwangerschapstest. Deze kan toch niet negatief zijn als ik zwanger ben? Had wel 's avonds getest, maar dat heb ik dinsdagavond ook nog gedaan en toen zei cb digitaal zwanger. Een dag later begon de bloeding.
    Mijn vk zei net nog dat een bloeding soms onverklaarbaar kan zijn en hoopt dat het nog goed zit.
    We wachten maar weer een nachtje af. Weer een slapeloze nacht.

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @annie.. tuurlijk denk ik aan je.. je weet inmiddels dat mijn test ook nagenoeg negatief. is.. hoewel het misschien tegen beter weten in is.. ik duim voor je morgen.. laat jij maar het wereldwonder van 2008 dragen zeg....je verdient t meis...

KNUF

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Als ik het wereldwonder van 2008 mag dragen, dan is dit ook bij jou het geval!
    Als we allebei negatief testen en dan toch zwanger blijken te zijn...dat kan niet.

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nee weet ik.... dat zou pas een wonder zijn...

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Heb je nog steeds zwangerschapskwaaltjes?
    Ik helemaal niet meer. Mijn borsten zijn ook ineens niet meer gevoelig. Het emotionele heb ik nog wel, maar dat is niet zo gek natuurlijk!

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja nog steeds die steken in mijn liezen bij mijn bm.. die ik ook had een week voor nod en daarna.. die heb ik nog steeds.. borsten doen niet meer pijn.. af en toe een steek.. misselijk zo af en toe nog met vlagen maar kan t me ook net zo goed inbeelden/aanpraten..

Gatsamme..tis ook zo verrekte moeilijk zeg...
    zoals je al zei.. de tranen zijn wel op, maar het rot gevoel steekt te pas en te onpas weer de kop op... dat vind ik zooo vervelend..kan er geen peil op trekken.. zooo moeilijk.. ken mezelf helemaal niet meer terug....zal het emotionele nog wel izjn idd.. maar goed.. weet ook dat het snel weg zal zijn...

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ohhh meid, vind het zo sneu.
    Ik voel me gelukkig al iets beter nu. Zit niet elke minuut te denken aan morgen.
    Heb net de wintersport betaald en kan nu misschien zelf ook weer snowboarden ipv in het zonnetje zitten. Dit is weer iets om naar uit te kijken en daardoor denk ik misschien minder aan het zwanger worden.
    Alleen morgen nog even een rotochtend en dan hopelijk goed nieuws...dat het vruchtje weg is en dan gaan we er weer helemaal positief tegenaan.

Hoop dat deze tijd voor jou er ook snel weer aankomt.

9. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Succes dadelijk!

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou foute boel!
    Net het vruchtzakje met embryo gezien, maar geen hartactie. De gynaecoloog hoopt dat de berekening ernaast zit. Maar het zakje is wat aan de platte kant.
    Moet volgende week donderdag terugkomen. Weer een week in spanning!

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    hé meis, wat een spanning nog een week wachten.
    En als het mis is ben je het nog niet kwijt.
    Dikke knuff voor je en sterkte.

12. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    echt klote hopelijk komt het toch nog goed :(

een week wachten is echt vervelend ik ken het maar wonderen zijn de wereld nog niet uit!

13. ik heb hier even mee zitten lezen, en wat vervelend voor je!
    ik hoop voor je dat je volgende week iets meer duidelijkheid hebt, die onzekerheid is het ergste :(

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het begint nu net allemaal door te zetten na de buikpijn van vanmiddag. Ik heb gelukkig nog geen buikpijn of krampen. Nu maar hopen dat volgende week alles weg is.

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    sterkte ermee
    ik zit er op te wachten. ik had nog wel een positieve test vanmorgen.... en niet een beetje binnen 2 seconden was die er..

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Meid, ik hoop dat het bij jou allemaal nog goed is. Als je nog een positieve test in handen hebt, dan geeft dat nog hoop.
    Bij mij is het vloeien weer gestopt. Daar word ik pas gek van. Ik ging er helemaal vanuit dat het nu zou komen en nee hoor....weer niets.
    Nu maar hopen dat ik donderdag schoon ben en anders wil ik zo snel mogelijk een curettage.

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja ik ken dat gevoel
    dat wilde ik bij mijn eerste miskraam ook
    mijn gynocoloog wilde wachten . dus na 4 x bloedprikken had ik een andere gynocoloog die me gelijk ging cuurateren...
    toen was het klaar en kon ik verder... dit heeft 2 maanden geduurd. het voelde als 2 verspilde maanden

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik trek het niet meer. Meer moeten wachten op een curettage. Ik eis donderdag snel een afspraak voor een curettage en dat ga ik ze duidelijk maken ook. Ik kan zo niet verder, en daar bedoel ik niet mee met klussen, maar met afsluiten.

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @annie, waarom bel je maandag niet dat het niet meer gaat, misschien kan je dan nog eerder.
    Rot voor je, dan is het mis en duurt het nog zo lang.

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Echo kon niet eerder. Moet toch donderdag eerst voor echo.

Deel Deze Pagina