Welkom hier. En heb m ff voor je in het negatief bekeken maar ik zie geen streep, Hoever zit je voor dat je ongesteld moet worden
Misschien zo iets beter te zien? De kwaliteit wordt minder bij mij na het uploaden. Mijn nod vind ik nu nog lastig te bepalen. Ik ben 29 juli pas gestopt met de anticonceptiepil en had 2 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Als ik uit ga van een 28 dagen cyclus had ik dus gister mijn nod. Dit testje is van gister.
Ik zie heeeeeeeeeeel in de verte een streepje hoor...Kan alleen niet zien of het streepje roze is. Succes de komende dagen...
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad aangezien je nog maar net gestopt bent met de pil? Je hebt toch alleen nog een onttrekkingsbloeding gehad na pilstop? Die bloeding dus die je altijd krijgt in de stopweek? Het is niet gezegd dat je direct weer een cyclus van 28 dagen hebt trouwens. Deze testen reageren namelijk ook op een eisprong! Ik zie nog niks op beide testen. Over een paar dagen weer testen. Als het een zwangerschap is, zou het tweede streepje dan duidelijk zichtbaar moeten zijn.